dinsdag 20 juni 2023

Congrats in de lift.



Bij de Lift Challenge is de huidige uitdaging weer eens ouderwets liften, oftewel 'namaken' op je eigen manier. Het te liften kaartje heeft alleen maar gestanste teksten met een kleine (gestempelde) aanvulling, zoals de hartjes en een klein tekstje. Voor mijn kaartje gebruikte ik een woordstans van MFT en een stempeltje van Create a Smile. Vind het wel een vrolijk kaartje geworden.

Vanmiddag, na mijn normale lessen, ga ik nog een bloemschik-workshopje verzorgen aan groep 8-ers die volgend jaar onze nieuwe leerlingen zijn. Vanavond ga ik (misschien) even kijken bij de toneelvoorstelling waar ook mijn ouders een bijdrage aan leveren. Ik schrijf misschien, want vorig jaar vond ik het niet zo'n leuk stuk, dus ik twijfel of ik ga. Misschien toch wel leuk, alleen al voor de support....


Challenge;

Lift Challenge - #180

6 opmerkingen:

  1. Ik zie al zoveel leuke lifts voorbij komen......
    Deze is inderdaad lekker vrolijk, leuk gedaan.
    Je hebt zelfs de kleuren van het origineel aangehouden.
    Ga nu maar wel even naar het toneelstuk kijken, want juist als het vorig jaar niet zo leuk was wordt het tijd om die ervaring te vervangen voor en nieuwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart, ik zie deze lift veel voorbijkomen. Echt zo leuk gedaan. Werk ze en veel plezier met de bloemschikworkshop.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking van onze challenge, Colien en erg leuke stans en kleuren die je ervoor gebruikte. het stempeltjes past er top bij. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke lift heb je gemaakt met vrolijke kleuren!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke stans gevonden voor deze kaart. De krullerige letters en de vrolijke kleuren maken er echt een feestelijke kaart van. Doet me een beetje denken aan confetti. Bedankt voor je bijdrage aan de lift! Ben benieuwd of je nog naar het toneelstuk bent geweest, voor je ouders wel leuk natuurlijk als je komt kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke lift vind ik. Heel vrolijk door die kleuren.
    En ook ik ben benieuwd of je toch even gegaan bent om te ouders te supporten!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien