woensdag 21 juni 2023

Vaderdag.

Voor Vaderdag hadden mijn zussen en ik bedacht dat we tickets voor een een optreden van Gerard van Maasakkers zouden geven. Ik zou ze in een kaartje stoppen en meenemen naar de BBQ afgelopen zondag. De 4 hartjes op de kaart staan voor zijn 4 dochters.
Ik maakte een shuttercard met een wikkel eromheen. De gratis printable voor dit model en de uitleg vond ik >HIER< op het blog van Nobody-Else. Hartstikke leuke vouwkaart om te maken en niet moeilijk. De wikkel bedacht ik er zelf bij.
Hier zie je de binnenkant, als je de kaart opent, komt de tekst tevoorschijn. Ons pa heeft de kaart heel wat keren open en dicht gedaan, haha.
Aangezien mijn ouders een aardig volle agenda hebben, vonden wij het lastig om een datum te kiezen, dat mochten ze zelf doen. Zondag 1 oktober gaan ze naar Den Bosch.

Vandaag weer eens een niet-werkdag, dat is fijn. Natuurlijk staan er wat huishoudelijk klusjes op het programma, maar verder (nog) niks gepland. Alhoewel: ik ga sowieso kerstkaartjes maken voor morgen. Sarah daagt me weer uit!

Challenges;

Cupcake Inspirations - Father's day

Sunday Stamps - SSC311


 

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, je gebruikte weet mooi papier voor.
    Wat een goed kado helemaal omdat ze het zelf kunnen kiezen.
    Leuke kaart is dit hè, ik maakte het lang geleden ook eens, maar ging iets schreef in de basis, toen werkte het minder.
    De uitleg van het blog wat jij linkt heb ik ook gezien, die ga ik binnenkort eens proberen.
    Fijne dag vandaag,!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kaartje. Leuk effect. Jaja, ik zet je aan het werk, maar leuk werk😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful, Colien, and what a fun fold! Great way to get your schedule out there, too, lol - LOVE those papers! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed cadeau en wat heb je dat leuk bedacht om het zo cadeau te geven! Die shuttercard is leuk he?? Ik moet hem ook weer eens gaan maken. Zo verrassend voor de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 4 hearts for 4 daughters...cleaver idea!! Thanks for playing along with our "Beach House Vibes" color challenge over at Sunday Stamps!! You rocked our color palette with this fancy fold card!! -Deb Horst, DT #SSC311

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your shutter card is such a wonderful way to give your dad a card and a very thoughtful and unique gift, all in one package! Thanks so much for sharing with us at Sunday Stamps!

    Stef, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a beautiful card!! I love the style and the deep greens you used. Thanks for playing with us this round at Cupcake Inspirations Challenge!!

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien