vrijdag 30 juni 2023

34 jaar getrouwd.

 

Gisteren waren Rolf en ik 34 jaar getrouwd en maakte ik dit kaartje voor hem. Heel simpel, maar, wat mij/ons betreft precies goed. Een CAS-kaartje met doorkijkje naar watercolours in alle kleurtjes van de regenboog.
 

En mijn cadeautje erbij is weer een uitje naar Anneke van Giersbergen. Misschien niet heel origineel, aangezien ik dat al vaker heb gegeven op onze trouwdag, maar wel iets wat we allebei heel leuk vinden. Het zijn tickets voor de try-out van haar nieuwe show "Heavy strings" begin volgend jaar.

Challenges;

Addicted to CAS - #240 Rainbow colours

CAS Colours & Sketches - #514



7 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heel mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaart !!!!
    34 jaar.....en ik gisteren 32 jaar.....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Colien en je maakte een vrolijke kleurtjeskaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh alweer 34 jaar getrouwd Colien!!
    Van harte voor jullie allebei>
    Je maakte een pracht van een kaart voor Rolf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)

    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes

    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Colien!
    Leuk met de regenboogkleuren en samen op stap is altijd een fijn kado. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous! I love the window over the gorgeous watercolor background. After 34 years, I would think original or not, if it invokes a feeling….go with it! Happy Anniversary. Thanks for joining us at CC&S

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien