donderdag 15 juni 2023

52 Weeks to Christmas, week 24. Sarah daagt Colien uit #13.

Voor deze kerstkaartjes donderdag heb ik me laten uitdagen door Sarah. In januari stuurde ze me een pakketje vol leuke challenges en vandaag gaan we door in de reeks van vorig jaar en is uitdaging #13 aan de beurt. 




Sarah deed leuke stempeltjes van Hello Bluebird in de envelop, waarmee ik 2 kaartjes volgens bovenstaande sketches moest maken. De stempeltjes kleurde ik gisteren heerlijk in de achtertuin in met alcoholmarkers.

De bovenste werd een slimline in opvallende kleurtjes (papiertjes uit het Frenkie Xmas pakket van Studio Light), voor dit tweede kaartje heb ik wat rustigere blauw-tinten gekozen. Nu ben ik reuze nieuwsgierig of Sarah ook de elfjes + kerstman op de slimline en de hertjes voor de 2e sketch heeft gebruikt of net andersom. Of misschien wel gemixt? Ik ga zo kijken!

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Ineke en Ingrid, maar je vindt er ook de linkjes naar de andere dames van het DT.

Vandaag gaan mijn heksen-verkleedkleren mee naar school = werk. Er is namelijk een Crazy Schoolrun tbv het goede doel Edukans. Leerlingen rennen (of wandelen) rondjes door en rond de school op plaatsen waar ze normaal nooit komen en halen daarmee zoveel mogelijk sponsorgeld op. Met mijn outfit kan ik gewoon mezelf zijn, haha.

Challenges;

52 Christmas Card Throwdown - Color challenge (my slimline card)

Girlz Creative Christmas Challenge - Blauwe kaart

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

13 opmerkingen:

  1. Hihi ... Die van mij zijn dus helemaal anders. Ik mixte de elfjes en de hertjes.
    Je Slimline is lekker vrolijk in de felle kleurtjes en de hertjes op de blauwe kaart is dan weer rustiger. Beide heel toffe kaartjes! Fijn dat het ons gelukt is! Op naar de volgende! Succes met vandaag jezelf te zijn! 🪄🧙‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een gave kaartjes heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan. Leuk van die challenges zeg, zo ga je toch weer wat anders proberen. Heel leuk
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten heb je gemaakt, met die geinige stempeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempels en heel leuke kaartjes! Succes vandaag, pfff... in de warmte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettend leuke kaartjes...
    Veelplezier vandaag en heerlijk he een dagje jezelf zijn ...hahaha.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Colien... this card is just adorable! Love those Hello Bluebird images... you have colored them beautifully. Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig, Colien! Mooie uitwerking van de sketch.
    Leuke uitdaging.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt twee leuke kerstkaarten gemaakt tbv de uitdaging Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, jezelf zijn... bedoel je dat je dan niet mee hoeft te rennen? ;-)
    Je kaartjes zijn erg leuk geworden. Mooie papiertjes heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! You used colours very nicely! Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas challenge
    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn
    FB pagina: Claudia's Kaartjes
    Kom kijken voor meer info :)
    Creative Groetjes Claudia

    You tube: You Tube: Claudia's Kaartjes
    Mijn Fabebook pagina: Claudia's Kaartjes
    Claudia's Kaartjes - blog
    Creative Sketchy Girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Crafts
    Girlz Creative Christmas
    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien