maandag 12 juni 2023

Sterkte.

Dit kaartje maakte ik voor GerJanne. Afgelopen maandag overleed haar lieve vader. 
De achtergrond is gemaakt met een mal van DecoTime. De uitgesneden rondjes heb ik opgevuld met designpapier. De roos komt uit een blok van Craft Sensations en het tekstje printte ik zelf.

Op naar een nieuwe, warme werkweek. Deze week hebben we 40-minuten rooster (ipv 50 minuten), dus de leerlingen mogen eerder naar huis. Wij hebben vanmiddag nog vergaderingen, maar die kunnen online, dus ook eventueel vanuit thuis. Aangezien we in een groot deel van de school geen airco hebben, is dat een fijne optie.


Challenge;

Color Throwdown - cdt746



6 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Gerjanne, ik weet uit ervaring dat ook zulke kaarten heel fijn zijn om te ontvangen. Succes met je werk, fijn dat de kinderen eerder naar huis mogen. Jammer dat er geen airco is.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart voor GerJanne, die van mij gaat vanwege mijn vakantie vandaag op de post. Hoop dat jullie lekker thuis kunnen vergaderen, want in deze warmte in een heet schoolgebouw is geen pretje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan om die rondjes zo op te vullen. En leuk dat je het er niet volgens een patroontje in gelegd hebt.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een fijne kaart maakte je voor GerJanne!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Colien! Succes met de hitte. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja.. deze hangt hier nu aan de lijn in de woonkamer. Een slinger met prachtige kaarten en die van jou hangt er bij. Mooi kaartje is het. Goed idee dit! Ik ga het onthouden, want deze mal heb ik ook....succes deze week met de warmte!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien