dinsdag 6 juni 2023

Hurray!

Toen ik het kaartje van gisteren aan het maken was, kwam ik weer veel leuke die-cuts tegen. Waaronder deze dame, ze geniet van een heerlijk vruchtendrankje. 
De achtergrond is bewerkt met een embossingfolder, daardoor is dessinpapier niet echt nodig en houd je het CAS-effect. Op deze 2e foto zie je duidelijk het goud-folie, wat op de bovenste foto niet echt duidelijk is.

Vandaag heb ik een dagje vrij, omdat ik morgen bij de praktijkexamens ben. Een wissel, omdat mijn collega vandaag niet kan en we wel met 2 examinatoren moeten zijn. Geen probleem, al zal het wel wennen zijn. Ik fiets straks naar Waalwijk om Rolf op te pikken van zijn werk. We maken dan samen een fietsrondje in mijn tempo, haha.

Challenges;

 CAS on Friday - Embossing

AAACards - Hot / cold drinks



2 opmerkingen:

  1. Great design and love the colours you've highlighted. Thanks for joining us at AAA Cards.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien