zondag 25 juni 2023

Van harte....


De 24e stonden wat jarigen op de kalender voor wie ik een kaartje maakte. Dit kaartje, met Eline's leuke kevertje (ladybug met dit keer bronzen vleugeltjes) en mooi papier van Craft Sensations (Over the rainbow-blok) ging naar Carla. Ik had de foto's al gemaakt toen ik zag dat ik plaksteentjes vergeten was, die heb ik nog wel toegevoegd, maar vergeten op de foto te zetten.
Gisteravond een gezellig, drukke bardienst gedraaid in Xinix. Het was de afsluiter van het seizoen en die werd goed bezocht. Na een leuke avond moest er natuurlijk nog opgeruimd worden en was ik pas om 03.00 uur thuis. Rolf ging vanmorgen al om 7.30 van huis, omdat hij een gravel-toertocht ging fietsen, toen ben ik nog maar even op de bank geschoven met de honden... Vanmiddag gaan we op kraamvisite en gaan we Mirte ontmoeten, zusje van Floor. En bijkletsen met Elmar en Lieke, natuurlijk....

Challenges;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT 611




 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sketch....jij hebt er twee gave kaartjes mee gemaakt Colien!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje met die leuke schets.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat was een latertje! Vast een rustig dagje gehad?
    Je kaart is enig! De lieveheersbeestjes zijn ook wel weer heel leuk he?
    Sterkte komende week weer. Jij kunt gaan aftellen volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart. De ladybug is echt zo schattig, die staat nog op mijn verlanglijstje. Heel erg leuk zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien