maandag 19 juni 2023

Reminder Moodboard-challenge op het 4 Season blog.


Nog t/m vrijdag 30 juni kun je meedoen met onze moodboard-challenge op het 4 Season blog. Wat hebben we al mooie, zomerse creaties mogen bewonderen, heel tof! Het gaat om onderstaand moodboard waardoor je je kunt laten inspireren:



Vandaag laten we reminderkaartjes zien en ik heb me laten inspireren door het plaatje net boven de flamingo, waarop de flesjes met blauwe drankjes en rietjes te zien zijn. 

Ik maakte een 'watercolour'-achtergrond met Distress inkt, waarop ik de glaasjes (die zie je helemaal rechtsboven op het moodboard) in dezelfde kleur stempelde. Daarop gebruikte ik de 'jar'-mal van Marianne Design met in het shakergedeelte (gestempelde en uitgeknipte) ijsklontjes, sequins en kleine kraaltjes.  
Zo werd het een zomers kaartje in koele tinten. Mijn eerste voorbeeldkaartje was heel kleurrijk, dit keer is het een monochrome creatie geworden. 

Op naar weer een weekje praktijkexamens. Deze keer zijn de derdejaars KB-leerlingen aan de beurt. Het examen is bijna gelijk aan dat van de BB-leerlingen, met slechts een paar verschillen. Vanavond mag ik de kinderbingo presenteren in de feesttent. De balletjes, kaartjes en prijzen staan klaar...

Challenge;

De Egel - Schudkaart met eigengemaakte achtergrond.

1 opmerking:

  1. Heerlijk zomers!!
    Leuk, het schudgedeelte, ik vind dat altijd leuk op een kaart, geeft een verrassend effect.
    Alleen...... is de challenge niet "gebruik minimaal 3 van de gevraagde kleuren"???? 😉🤪
    Ben jij nou in de bonen of ben ik nog niet goed wakker en heb ik het mis (het is nog heel vroeg hoor en Ik heb nog geen koffie gehad)
    Hoe dan ook, ik blijf in zomerse sferen door deze kaart!!
    Succes vandaag en leuk de Bingo, zal een groot feest worden, Bingo is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien