donderdag 29 juni 2023

52 Weeks to Christmas, week 26. Challenge: Kerstboom.

De laatste donderdag van juni en dat betekent een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Bep koos voor: 'Kerstboom op je kaart". Nou, dat moet toch wel gaan lukken, toch?! Ik pakte de 2 papierblokken (Happy Christmas + Cosy Christmas) van Studio Light uit de kast en maakte er dit kaartje mee. 

Onder en boven de horizontale strook heb ik sterretjes-lint geplakt. Je ziet het heel subtiel, geeft wel een leuk effect.

Ik maakte ook nog een tweede kaartje voor de challenge bij GCCC, waar ze een roze kerstkaart willen zien. In de blokken zaten gelukkig ook roze papiertjes en die-cuts. 

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan je kerstboom/bomen-kaartje onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het blog om de kaartjes van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken.

Op naar de laatste lesdag van dit schooljaar, waaronder mijn laatste les met mijn mentorklas. Volgende week zie ik de leerlingen nog wel, want dan gaan we 2 dagen (+ overnachting) naar Maastricht/Valkenburg, maar ik zie ze na vandaag niet meer op school dit schooljaar. Natuurlijk heb ik iets gefröbeld voor ze, dat zie je nog wel voorbij komen. Ook gaat er zo wat lekkers mee voor ze.
Vanavond gaan Rolf en ik lekker uit eten, want het is onze trouwdag: 34 jaar geleden zeiden we JA tegen elkaar....

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Roze

Sweet Sketch WednesdaySketch #255 en #256





11 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag! 34 jaar is niet niks! Geniet nog lang van elkaar!!
    Jouw kerstkaarten zijn leuk, speels en vrolijk... én met kerstbomen er op. Helemaal geslaagd dus! Ik postte vandaag toevallig ook ééntje met een kerstboom op maar ik ga er nog wel andere maken voor de uitdaging...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kerstkaarten Colien , proficiat met jullie 34e trouwdag , fijne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke en heel verschillende kaarten met de boompjes. Gefeliciteerd met jullie 34 ste trouwdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hel leuek kaarten ne een makkelijke challenge. Komen vast weer veel deelnemers! Leuk dat subtiele lint. Ik heb het in bruin... best al belegen, he?
    En wat leuk naar Valkenburg en Maastricht. Voor jou natuurlijk bekend terrein.
    Geniet van je romantische avond... 34 jaar! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn van die blokjes waar je alles mooi kunt combineren, twee gave kaartjes maakte je ermee. Gefeliciteerd en een fijne avond samen! En veel plezier in Limburg, leuk zo'n uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes Colien, handig dat er bij het rose ook bijpassende embelishments waren, zo heb je lekker alles bij elkaar. Wat heerlijk met jeugd naar Valkenburg/Maastricht, een streek die jij heel goed kent, dat gaat vast veel pret opleveren, en natuurlijk actief bezig zijn. Geniet van je avond met Rolf, gefeliciteerd met jullie huwelijksdag, 34 jaar, wat een tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Colien. Ik heb ook een paar van die blokken en mij lukt het nooit om zo een mooi kaartje te maken. ik neem ze dan mee naar de assisentiewoningen en in de crea maken de bewoners er wel wat mee en zo is iedereen tevreden.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee leuke kaartjes Colien!
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Groetjes en een fijne avond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe reeks kaartjes heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Colien, both wonderful Christmas cards. It was great that both sketches worked with your theme. I love your added embellishments on your card. The warmth of Christmas. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kerstkaarten maakte je weer, Colien! Heel leuk papier en afbeeldingen van StudioLight. Inmiddels zit je laatste lesgeefdag er dus alweer op. Nog gefeliciteerd met je barnstenen huwelijk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien