zaterdag 17 juni 2023

Van harte.

Vorige week vrijdag was nicht Linda jarig en zondag gingen we op visite. Ze is net verhuisd naar een appartement en deze kaart ging bij een gezellige plantenbak voor op haar balkon. Een simpele CAS-kaart met materialen van diverse merken.

Vanochtend ga ik even langs bij collega Bart die begin deze maand op de IC belandde vanwege een bloedvergiftiging als gevolg van een infectie door de streptokokbacterie. Gelukkig is hij thuis en knapt hij langzaamaan op. Straks hoop ik hem blij te maken met een duurzaam-verspakket met voornamelijk streekproducten wat ik samenstelde en ga geven namens onze onderwijseenheid.

Vanmiddag komt Els fröbelen en willen we wat kaartjes voor challenges gaan maken. Vanavond ga ik naar een muziekfestival, heerlijk genieten met deze temperaturen!

Challenge;

CAS on Friday - Leaves

5 opmerkingen:

  1. Een mooie CAS-kaart maakte je! Die challenge staat ook nog op mijn to do lijstje, maar het lijstje is al zo lang, dat ik niet weet of ik er aan toe kom...
    Een gezellige dag gewenst vandaag!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alwéér veel berichtjes gemist, maar ook alweer bij gelezen.
    Wat ben jij toch een bezig bijtje!!
    Je kaartjes zijn allemaal weer heel mooi en herkenbaar als kaartjes die gemaakt zijn door jou.
    Fijn weekend. Er staan veel leuke dingen op het programma, jij gaat vast lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel leuk voor je nicht Linda bij de plantenbak.
    En dat verspakket voor jullie collega ziet er lekker en mooi uit. Je hebt soms zomaar wat.
    Gelukkig knapt hij op...en is het goed afgelopen, zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig voor je nicht. Heel leuk. Fijn om zo'n pakket naar je collega te kunnen brengen, fijn dat het beter met hem gaat.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien