woensdag 28 juni 2023

Kleurenkaartenteam: Goud met wit.

We zijn weer bijna aan het einde van de maand en op deze laatste woensdag van juni kleurt blogland goud met wit. Dankzij organisator Martina van het Kleurenkaartenteam zie je veel creaties in deze door Nancy gekozen kleurencombinatie vandaag. En omdat het vandaag de trouwdag van mijn zusje Willy en zwager Tony is, maakte ik dit kaartje voor ze:

Het is een CAS-kaartje geworden met het mooie open hart van Marianne Design. Het papier daaronder komt van de verpakking van koekjes, vond het wel grappig met het reliëf. Aan beide kanten daarvan een strookje papier wat ik uitgestanst heb met een mal van MFT. De onderste letters zijn van Gummiapan.
De kaart was lastig te fotograferen: het wit op wit is niet zo goed te zien en het goud glimt best wel. Maar met deze 2 foto's hebben jullie wel een idee hoe de kaart eruit ziet. Ik ga em straks brengen, samen met een bloemetje namens de familie. Vandaag redelijk wat op mijn to-do lijstje, maar tussendoor probeer ik wel bij de andere deelnemers langs te gaan.

Challenges;

CAS on Friday - Love

Kleurenkaartenteam door Martina - goud met wit

16 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Oh, wat een leuke kaart voor de zus en haar man. Daar gaan ze erg blij mee zijn... Misschien vinden ze het alleen jammer dat de koekjes op zijn en ze alleen de verpakking nog krijgen, haha!!
    Geniet van het bezoekje, dat gaan zij vast van jouw kaart doen!
    Dankjewel dat je ondanks het drukke programma toch mee doet met mijn kleurendcombo!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en heel leuk om het ribbelkarton als achtergrond te gebruiken!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en mooie gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een LIEF en MOOI kaartje is dit Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje voor het bruidspaar. Leuk om dat koekjesribbelkarton te hergebruiken. Misschien ruikt de kaart nu ook lekker?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, origineel een pracht van een kaart.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....prachtige kaart Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart voor je zus en zwager!! En tof dat je papier van de koekjes hebt gebruikt. Ik denk dat hier net weer wat van hetzelfde in de kliko ligt. Maar leuk idee.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een leuke kaart en het hart is ook zo veelzijdig, daar kun je ook zoveel mee. Deze is ook zeker om te onthouden. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk.
    Helemaal omdat je iets gebruikt hebt om te recyclen, daar hou ik wel van.
    Het is een mooi CAS kaartjes (zie ik heel veel bij het KKT), heeft een chique uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klopt, is best lastig te fotograferen. Of het goud lijkt bijna zwart of het wit lijkt grijs... net van welke hoek je fotografeert!
    Maar het is een topper vind ik! ga ik onthouden ( en wie weet er een keer wat mee doen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, cas en stijlvol. Daar zal je zusje zeker blij mee zijn met zo een mooie kaart.
    groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt, geslaagd
    bedankt voor je deelname,
    sorry voor mijn late reactie,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze is ook leuk. Grappig dat je zus en jij op 1 dag na dezelfde trouwdag hebben. Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Colien! Wit en goud leent zich goed voor CAS en huwelijk!
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien