donderdag 17 augustus 2023

52 Weeks to Christmas, week 33.

Het is weer donderdag en dat betekent dat ik kerstkaartjes laat zien. Normaal houd ik het bij 2, maar vandaag zijn het er 4. Vorige week liet ik al zien wat een waanzinnig pakket ik gewonnen had en toen gebruikte ik al een aantal spulletjes. Voor mijn eerste 2 kaartjes van vandaag pakte ik er de grote woordstans Merry & Bright bij. De bovenste werd een schudkaart en Olaf mocht er ook op. In eerste instantie had hij een oranje neus, maar omdat de uitdaging bij 52CCT 'zwart/wit' is, stanste ik de wortel opnieuw uit antraciet grijs.
Het middelste gedeelte hield ik over en plakte ik op dit 2e kaartje. Ik vond nog wat leuke plaatjes die er prima bij pasten en zo ontstond deze kleurige slimline.
Bij Girlz Creative Christmas Challenge vragen ze om een groene kaart en bij ABC Christmas Challenges willen ze cadeautjes zien. Dat combineerde ik op dit kaartje. 
Ik had wat teveel cadeautjes uitgeknipt en ook een aantal met teveel rood, dus maakte ik nog dit 4e kaartje. Voordeel van de vakantie, nét iets meer tijd, dus fijn om lekker wat meer te fröbelen. 

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie voorbeeldkaartjes van Suzan en Martina, maar ook de andere DT-dames hebben een kerstkaartje op hun eigen blog. Nog geen idee wat ik vandaag gaan doen, behalve het zij- en voorraam zemen, zit binnen vol vlekken van hondenneuzen, buiten vooral stof en een afdruk van een vogel die er hard tegenaan vloog; sneu.... Verder zie ik het wel, ik geniet nog even van de vakantie! 

Challenges;

52 Christmas Card Throwdown - Black and white

Girlz Creative Christmas Challenge - Groene kaart

ABC Christmas Challenges - P = for presents

13 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt. Die zwart-witte is heel tof geworden. Mooi gemaakt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk al die kaartjes! Ik zag ze al op FB voorbij komen. Weer knap gedaan met al die uitdagingen mee doen! Groetjes en een fijne vakantie nog! Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely projects! Thank you for joining our P/Q/R-challenge at ABC Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie kerstkaarten heb je gemaakt. Zo wordt de voorraad wel lekker aangevuld.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke duo's!! Zo schiet het lekker op met je voorraad!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    Leuke serie kaarten maakte je! Zo groeit de voorraad wel goed aan!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige serie kaarten, Colien! Je pakte meteen ook heel wat uitdagingen mee, leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo..... nou moet je ophouden hoor, 4 kaartjes????? Je kan wel zien wie er vakantie heeft.
    Wat zijn ze leuk!
    Altijd een goed idee om het negatief te gebruiken voor een kaart en als je dan toch aan het knippen bent, dan maar meteen veel kadootjes en daar ook 2 kaartjes mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great bold design which looks fab in black and white. Thanks for joining us at 52CCT this week. Gill, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous collection of vibrant cards. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Colien, I love your black/white Creation, an awesome take on the color challenge this week. Thanks for sharing it with us at 52 CCT. All of your cards are splendid and it's great you are having a fun time using your goodies! Smiles, Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful black and white Christmas card. Thanks for playing at 52 CCT challange.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien