vrijdag 18 augustus 2023

Troostkaartjes.

De moeder van een vroegere vriend is overleden en we wilden een kaartje sturen. Er zaten geen condoleance-kaartjes meer in mijn voorraadbakje, dus ging ik aan de slag. In de die-cut blokjes van Karin Joan vond ik mooie bladeren en ik maakte wat nieuwe tekstjes die ik printte. Meteen maar meerdere kaartjes gemaakt.
Op de achtergrond een subtiel, fijn ruitje, gemat op zeegroen papier. Verder hebben de kaartjes niet veel uitleg nodig.
Gisteren heb ik het nieuwe raamkozijn in de badkamer geverfd. Toen ik aan het schuren was, bedacht ik dat ik dan de deurstijl en deur ook liever in het frisse lichtgrijs wilde, dus beiden ook geschuurd. Daarna alles in de grondverf gezet, zo meteen aflakken. 

Vanmiddag ga ik naar Lierop voor Nirwana Tuinfeest. Lekker genieten van diverse bands en een heerlijk relaxt festivalsfeertje. 

Challenges; 

Dutch Card Lovers - Bladeren

Addicted to CAS - Leaves

CAS Colours & Sketches - #518




15 opmerkingen:

  1. Goed bezig geweest, Colien! Zowel met je mooie kaartjes, waar de achtergrond perfect is voor de prachtige blaadjes, die hier echt blikvangers zijn, als met je schilderwerk! Succes nog en bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi !!!
    En veel plezier !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig en heel subtiel van kleur.
    Ik hou hier wel van.
    Mooi zoals jij deze teksten maakt.
    Je hebt het ooit eens uitgelegd maar op mijn telefoon lukt het niet.
    Ik ga mijn zijn eens vragen of hij wat op zijn computer kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel mooi en ook subtiel en in mooie kleuren!
    Veel plezier op het Nirwana tuinfeest!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Heel mooi als troost kaart.
    Goed van je schilderwerk. En dan is het extra genieten van zo'n avond, lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card! Thank you so much for sharing your work with us on the CC&S Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en sfeervol! Die sketch is ook leuk zeg! Eens kijken of het lukt om de komende dagen wat tijd vrij te maken om te knutselen, ik heb wel wat ideetjes...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loving this beautiful foliage cluster in cool blues and greens Colien! Thank you for coming to play with my Leaves challenge at Addicted to CAS, Vicky x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige condoleance kaarten zijn het geworden. Als je ze dan moet versturen, dan ook maar gelijk hele mooie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie, eenvoudige maar toch stijlvolle kaarten Colien! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this layout - the graphic bg looks awesome with your leaves! Thanks for joining in at ATCAS

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely beautiful Colien!! I love the leaf arrangement and the colors you used. Thanks so much for playing along with us at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the colors you chose and that is a wonderful layout. So glad you shared this CAS beauty with us at Addicted to CAS
    jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful card you've made using our sketch as inspiration! I love all those soft shades of green you've used and the leaf arrangement you've created. Thank you so much for sharing with us at CC&S :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige subtiele troostkaartjes. Ik hoop wel dat ze nog lang in je voorraadbakje blijven zitten. Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien