zondag 20 augustus 2023

Macarons.


Ik blijf nog even in de zoete kaartjes, ook vandaag eentje met papiertjes en die-cuts uit blokjes van Studio Light naar ontwerp van Karin Joan. Ik vond een leuke sketch bij De Egel op Facebook. 

Ook hier een tekstje van Nobody-Else. De boogvorm stanste ik met een 'vergeten' mal van MFT en het glitterpapier komt uit een paperpad van Craft Emotions. 


Gisteren was het 's morgens heel drukkend, vochtig warm, maar 's middags klaarde het op en werd het minder benauwd. Rolf en ik een wandeling door de Loonse duinen gemaakt. Het is er prachtig nu met de bloeiende heide. Nog even een drankje gedaan op terras en bij thuiskomst ben ik met Suus en Briep gaan lopen, dus de 10.000 stappen ruim gehaald.

Challenge;

De Egel (op Facebook) - Sketch augustus


3 opmerkingen:

  1. Super leuk en origineel. 
    What a sweetie. I love it.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk met die macarons. Prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel bling bling, dus erg feestelijk vind ik.
    Leuke sketch, deze heb ik nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien