zaterdag 19 augustus 2023

Donuts.

Toen ik voor de troost-kaartjes van gisteren de spulletjes van Studio Light/Karin Joan tevoorschijn haalde, had ik meteen zin om er weer eens wat extra kaartjes mee te maken. Het zijn 5 blokjes met papier en die-duts die makkelijk te combineren zijn. In één blokje zit ook veel vellum en daarvan heb ik op deze 2 kaartjes banners geplakt.
 
Tekstjes zijn van Nobody-Else, ik gebruik ze graag. Niet alleen omdat ze gratis te printen zijn en makkelijk te snijden/knippen/stansen, maar ook omdat ze een zwarte ondergrond hebben. Maakt het net wat pittiger. Afgelopen week maakte ik zelf ook een A4-tje vol tekstjes met witte letters op zwart. Die zag je gisteren trouwens al voorbijkomen...

Challenges;

Freshly Made Sketches - #599 

5 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaartjes Colien. Met die tekst op de zwarte achtergrond maakt het extra leuk.
    Ik heb ook al gelezen over dat blog Nobody Else, leuke teksten en tips staan erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zijn om in te bijten zo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik snap wat je bedoelt met de teksten. Ik ben ze ook gaan afdrukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf die donuts! Het zijn leuke kaartjes! En ja de teksten van Els zijn heel fijn en bruikbaar... ik heb ze geprint liggen, maar vergeet ze toch vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor.
    Zo lekker vrolijk, met deze leuke kleurtjes.
    Die tekstjes...... ik heb ze geprint vlak voordat ik vakantie kreeg maar kan ze nergens vinden. Ik denk dat ik ze nog thuis heb liggen, haha, dom hè?!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien