zondag 6 augustus 2023

Forest feast.

 

Zoals ik gisteren vertelde heb ik deze vakantie alleen stempeltjes en alcoholmarkers meegenomen. Vooral stempeltjes die ik al heel lang heb en te weinig gebruik. Ik stempelde er heel wat en kleurde ook al verschillende afdrukjes in. Zoals deze van Lawn Fawn. Bij gebrek aan designpapier maakte ik de lucht op de achtergrond ook met acoholmarkers. Het groene papiertje was nog over van de kaartjes van gisteren. Grappig tafereel toch, beetje weergave van deze 'herfstvakantie', haha. Ik was bezig met nóg een kaartje met deze bosdiertjes, maar dat is nog niet af. Misschien laat ik het vanmiddag nog zien...

Ik fiets zo richting Loenen, daar komt Rolf ook naar toe. Die is vanmorgen al op tijd vertrokken voor een flinke tocht en we zien elkaar zo voor een lunch bij Bike & Eat. Suus en Briep liggen toch voor Pampus na de wandeling van zojuist.


5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Zonde om deze leuke stempels in de kast te laten liggen inderdaad. Fijne vakantie verder! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk en lief kaartje, dank voor alle mooie vakantiefoto's, zo kan ik ook een beetje meegenieten van de Veluwe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Colien,
    ik weet niet waar je zit, maar als je naar Loenen kunt fietsen, kun je ook naar Scrap&Co fietsen. Een mooie scrapwinkel waar je nu 35% korting krijgt op alles (behalve de workshoppakketten, geloof ik). Echt de moeite waard!
    Je kaartje is erg leuk en je wordt inventief als het moet, he??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt jezelf wel echt uitgedaagd deze vakantie...... geen dp bij je, niet veel spullen en toch wat kaartjes maken.
    Deze is inderdaad ook weer héél erg leuk, zo zie je maar, als je niet veel bij je hebt ga je vanzelf anders denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook leuk! De diertjes genieten en jij ook lees ik. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien