zaterdag 5 augustus 2023

Have a awesome birthday.

De challenges bij Try Stampin 'On Tuesday zijn altijd zo leuk, daaraan wil ik iedere keer aan meedoen. Zo ook dit keer, maar ik heb helemaal geen designpapier, malletjes, stansmachine, etc bij me op vakantie. 

Het enige wat ik heb meegenomen zijn stempels en mijn alcoholmarkers. In mijn tas zat ook nog een blok met cardstock in kraft, groen en zwart.  Ook had ik een vel met houtnerfpapier in de tas gestopt, waar ik normaal mijn kaartjes op leg om te fotograferen. Daar ging de schaar in. En zo ontstonden 2 kaartjes met de leuke dierenkopjes van Craft Sensations.
(zie dat het samengestelde tekstje, van Lawn Fawn, niet helemaal klopt, moet natuurlijk 'aN awesome birthday' zijn...)



Gisteren was een mooie dag met zon! Heerlijke wandelingen gemaakt:eerst met Suus en Briep, daarna zelf nog een rondje. 's Middags wel nat geregend op de fiets, maar bij terugkomst bij het huisje heerlijk in het zonnetje buiten kunnen zitten. 

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT 617


5 opmerkingen:

  1. Ja, ik vind ze ook altijd leuk. Het lukt niet altijd mee te dien, maar ik teken ze soms na, die sketches, zo leuk zijn ze. Jij hebt het slim aangepakt, met de beperkte materialen.
    Erg leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ging mij net zo.
    Ik zag deze sketch en wilde daar kaartjes mee maken, maar ook niks bij mij aan stansjes enzo, dus moest echt zelf creatief aan de slag.
    2 Super leuke kaartjes maakte je.
    Grappig, ik leende deze stempelset van mijn moeder, maar wij kunnen er beide niet zoveel mee. Leuk om te zien dat jij ze juist heel veel gebruikt en ook nog eens op een hele leuke manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ging mij net zo.
    Ik zag deze sketch en wilde daar kaartjes mee maken, maar ook niks bij mij aan stansjes enzo, dus moest echt zelf creatief aan de slag.
    2 Super leuke kaartjes maakte je.
    Grappig, ik leende deze stempelset van mijn moeder, maar wij kunnen er beide niet zoveel mee. Leuk om te zien dat jij ze juist heel veel gebruikt en ook nog eens op een hele leuke manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh now I want to try to do the little heads like this! Love it!

    Thanks so much for playing with us at TSOT (Try Stampin' On Tuesday!) this week!

    -- Dalis (stamprgrl)
    http://stamprgrl.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, lucky you to be able to create cards on vacation! Your little animals are so cute, and work perfectly with our TSOT sketch!! Thank you for sharing your creativity once again with us!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien