vrijdag 4 augustus 2023

Happy Birthday slimline.

 
Afgelopen zondag maakte ik alvast een kaartje voor Mike die komende maandag jarig is. De slimline vorm maakte ik met een mal van Avec. 
Achtergrondpapier en bingo-kaartjes zijn van Joy!
Op de kaart een 'riem' waarvoor ik malletjes van Joy! heb gebruikt. Zo leuk, zeker voor stoere kaarten. In eerste instantie had ik ook nog een 'jeans broekzak' gestanst, maar die paste er niet meer bij ;)

Gisteren hebben we een leuke dag gehad in Burgers Zoo. Het uitje was een prima plan, want er is veel binnen te zien en daar was het droog. Tussen de buien door ook nog de dieren in het park bekeken, dus een geslaagde uitstap. Oké, bij het uitlaten van de honden liepen we zowel 's morgens als 's middags in de regen en tijdens mijn fietsritje naar de supermarkt kreeg ik ook een flinke bui op mijn hoofd.... Ach, we hebben ook nog heerlijk gegeten in de brasserie op het park, dus we klagen niet. Al met al een mooie vakantiedag!

Challenges;
AAA Birthday - #52 Anything Birthday goes

The Paper Players - PP651 Tic Tac Toe (blue-masculine-slimline)





7 opmerkingen:

  1. Lekker stoer, deze kaart.
    Goed idee om die vast te maken.
    De riem vind ik een leuke toevoeging, ik doe wel eens een strookje papier, maar er een riem van maken is goed bedacht.
    Klinkt weer als een fijne vakantie dag. Je moet er zelf iets van maken, want het weer heb je geen invloed op, het is zoals het is, de keus is wat je ermee doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a fun card! Love how you incorporated the calendars and the belt is a fun extra! :) Thanks for joining the AAA Birthday Challenge and hope you play along again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your birthday bingo cards - they are such fun and make for a fabulous masculine card. So glad you shared this with us at The Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful masculine card! I love the belt and the "postage stamp" edge. Thank you for playing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabuous masculine birthday card Colleen. Love the slimline design and use of those calendar elements. Thanks for joining us at AAA Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun card! Love the calenders. Thanks for sharing and playing along with us at AAA Cards, hope you'll join us again. Take care, keep crafting and have fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien