zondag 27 augustus 2023

Pocketcard bij Knutsels en Kadootjes.

  
Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij bij Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit om een kaartje te maken, waarop een pocket te zien is. Ik maakte een schuin exemplaar, het werd een kaartje voor Nynke. Ik wist dat ze zwanger was, maar nog niet dat ze al bevallen was. Dat las ik dan weer bij GerJanne en toen maakte ik dit kaartje om op te sturen naar Friesland.
Ik maakte ook nog een roze versie, die ging in de standaard voor de verkoop tbv Alpe d'HuZes. Het plaatje is van Anne Geddes en ik vond het 'Kiekeboe!'- tekstje wel leuk passen. De afbeelding zit geplakt, dus dit is niet echt een pocketcard....

Kijk maar eens wat mijn DT-maatjes laten zien op het blog. Daar vind je ook de uitslag van de vlinder-challenge. Meedoen met deze challenge kan t/m vrijdag 22 september, dus kom maar op met die (goedgevulde) pockets.

Met Suus gaat het niet goed. Ze heeft weer een ontsteking bij de aansluiting maag/dunne darm, precies op de plaats waar ze al 2 x is geopereerd en 30 cm darm is verwijderd ivm perforatie. In Waalwijk was geen mogelijkheid om een echo te maken (geen internist aanwezig) en geen plaats voor opname, alle plekjes op de IC zijn bezet. Dus reden we gisteren naar Barendrecht en daar is ze, na de diagnose, meteen opgenomen. Ze krijgt nu antibiotica en pijnbestrijding via infuus. Vanmiddag opnieuw een echo om te kijken of het aanslaat en de ontsteking niet knapt en de buikwand in loopt. Als dat laatste het geval is, houdt het op. We hebben getekend voor niet reanimeren of opnieuw opereren, hoe verdrietig ook.... 

 

Challenge;

Sweet Sketch Wednesday - August sketch 260

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes. Die Anne Geddes plaatjes blijven leuk.

    Heel veel sterkte met jullie hond Suus. Hopelijk knapt ze weer op. Mocht dat helaas niet zo zijn, dan heeft ze een heel mooi leven gehad bij lieve baasjes. Je schrijft altijd zo liefdevol over jullie honden.
    Nogmaals sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een triest bericht !!!! Veel sterkte !
    Pocket kaarten zijn leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een leuk challenge en ga zeker meedoen.
    Ik vind de jongens variant heel erg leuk, zo met al die dingetjes in de pocket.
    En de meisjes variant, met plaatje van Anne Geddes, ze blijven leuk, die foto's.
    Die verkoop je vast snel.
    Wat een verdrietig nieuws, arme arme Suus, wat zal ze een pijn hebben.
    Ik hoop met héél mijn hart dat ze op mag knappen, het zal een spannende dag zijn voor jullie.
    Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je beide kaartjes zijn erg leuk. Heel veel sterkte vandaag. Zo spannend lijkt me...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke pocketkaartjes, weer eens wat anders
    sterkte met Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,
    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan. Wat ontzettend akelig voor Suus en voor jullie.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg bedankt voor de prachtige kaart voor Jelle. We zijn er blij mee!
    Ik duim voor Suus, dat ze op mag knappen.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook leuk deze twee. O... Arme Suus. Ik ga gauw verder lezen, want ik sta veel achter. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien