woensdag 30 augustus 2023

Kleurenkaartenteam: Mint met zachtroze.

Augustus zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Sarah daagt ons ook vandaag uit, want zij mocht de kleuren bepalen, rekening houdend met het mint van vorige maand. Zij koos er lichtroze bij.


Pastelkleurtjes vind ik altijd lastig, bij mij komt er al snel wat zwart bij om het pittiger te maken.
Ik vond nog een gnome in de juiste kleurtjes, die mocht op dit ronde kaartje in the spotlight. De cirkel is gemaakt met een mooie mal van Marianne Design ontworpen door Marleen.
Van de vorige maand had ik nog een mint WISH over, daarmee maakte ik nog dit tweede kaartje mee. Vanwege tijd- en inspiratiegebrek lijkt het heel veel op de kaartjes van vorige maand, maar ach... best leuk, toch?! 

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat er allemaal nog meer gemaakt is in mint/lichtroze, dus ik ga proberen om vandaag een blogrondje doen. Alle linkjes naar de deelnemers vind je op het blog van Martina. 

Suus is weer thuis, gistermiddag mochten we haar ophalen. Zowel zij als wij zijn blij dat ze er weer is. Nog met een bak medicatie, die langzaamaan afgebouwd mag worden. Nu op naar herstel. Ze zoekt veel contact en op de foto ligt ze naast me, terwijl ik nog snel de KKT-kaartjes aan het maken was. 

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - #722





26 opmerkingen:

  1. het zijn twee leuke kaartjes geworden ondanks dat het niet jouw kleuren zijn Colien!
    Wat fijn dat Suus weer thuis is....heel veel beterschap met haar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide mooi !!!
    Maar Suus weer thuis, top !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 MOOIE kaartjes gemaakt Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam en die gnome is SUPER, die mag echt wel in het middelpunt staan.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes. Inderdaad, zwart erbij haalt de kleur op.

    Fijn dat jullie Suus weer thuis is. Briep zal ook wel blij zijn. Hopelijk knapt Suus snel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en mooie kaarten, de eerste is voor mij de mooiste.
    Leuk dat suus weer thuis is.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes Colien! Kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt, want je bent meer van de fellere kleurtjes! Maar goed gelukt! En gelukkig is Suus weer thuis! Lekker verwennen maar! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes Colien, ik herken het wel dat je ergens snel zwart bij doet. De gnomes vind ik zo leuk. En de andere kaart met WISH is heel gaaf, en de mooie tekst staat echt centraal. Oh kijk lieve Suus daar bij je liggen op de bank. Zo fijn dat ze weer thuis is, en begrijpelijk dat ze jullie op zoekt, ze heeft jullie zeker gemist. Heel veel beterschap voor haar, en hopelijk gaat het snel weer beter, thuis is toch het fijnste. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zijn de beide kaartjes, en een gnome is altijd leuk op een kaart. Fijn dat je hond weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Colien,
    Wat een leuke kleurencombi. Ik vind pastel altijd wel leuk maar soms lastig combineren idd. Mooi met dat zwart, maakt het net iets sprekender. Ha, voor die sketch heb ik ook die mal van MD voor gebruikt. Zo leuk.
    Fijn dat het beter gaat met Suus en dat ze naar huis mocht. Heel fijn. Nu verder rustig herstellen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten en het zwart maakt het inderdaad pittiger. Fijn dat Suus weer thuis is.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten, Colien, ondanks je ongemak met pastelkleuren heel goed gelukt.
    Fijn dat Suus er weer is, hopelijk knapt ze snel op.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei mooie, frisse kaartjes Colien. En verzorg je Suus maar, het ziet er een schatje uit.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. blij te horen dat jij het ook lastig vond. Toch wel twee leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi gedaan
    veel succes met het herstel van suus, het zijn toch weer zorgen. Hopelijk verloopt alles nu vlotjes
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een spannende dagen hebben jullie gehad zeg en wat fijn dat Suus naast je op de bank ligt. Ik begrijp helemaal dat je hoofd dan niet naar kaarten maken staat, desondanks heb je nog twee mooie kaarten gemaakt voor het KKT. Ik hou zelf ook meer van sprekende kleuren en doe er dan ook graag zwart bij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. twee leuke kaartjes, het hoeft niet altijd "moeilijk"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn leuk hoor, je kaartjes.
    Knap, de eerste, het is best lastig om het in 2 kleuren te houden en dan toch een complete kaart te maken.
    Maar de ronde vorm doet ook al veel, vind ik.
    En ja, als je nog een Wish hebt liggen, in de juiste kleur, mag je best je eigen kaartje liften vind ik.
    Wat fijn dat Suus weer thuis is!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke kaarten!! DDEniue ronde vibd ik heel gaaf. En wat fijn dat Suus weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie....dat krijg je er nu van als je op je telefoon reacties moet schrijven🤨

      Verwijderen
  18. Gelukkig, ze is weer thuis! En ondanks de drukte ben je toch weer van de partij met 'mijn 'kleurtjes' en ook bij mij wat in de stijl van vorige maand. Moet kunnen . 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaartjes!! Die ronde vind ik super.
    En fijn dat het toch de goede kant op gaat met jullie Suus.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Colien,
    Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
    Wat een leuke kaartjes maakte je, ook al last-minute, heel herkenbaar!
    Die gnomes zijn toch leuk hé!
    Veel beterschap ook voor Suus die zo mooi poseert hier.
    Laura is ook weer thuis en haar herstel kan beginnen nu... Tja, beestjes en kinderen, geen groot verschil hé als ze zorgen nodig hebben...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat Suus weer thuis ergens, kan ze weer alle goeie lieve zorgen van jullie krijgen.
    Mooie KKT-kaartjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Very pretty use of the pastels. That is a cute gnome.Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful color palette and it's a lovely card. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sweet card! Thanks for joining the fun at Tuesday Morning Sketches. Debi TMS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien