maandag 7 augustus 2023

Nog meer 'Forest feast'.


We zijn weer thuis en de zon schijnt! Alle spulletjes weer opgeruimd, was weggewerkt, boodschappen gedaan en het gras gemaaid, we zijn weer op orde :) Nu met een kop thee even dit blogberichtje schrijven. Gisteren vertelde ik al dat ik nog meer kaartjes aan het maken was met de leuke stempeltjes van Lawn Fawn. Eentje daarvan was volgens de sketch bij Freshly Made Sketches, dus die wil ik toch nog even plaatsen.
En dit is de tweede met de leuke bosdiertjes. Omdat ik geen designpapier bij me had en alleen maar stempeltjes en alcoholmarkers had meegenomen naar de Veluwe maakte ik de achtergrond zelf. Vind de bomen wel kunstzinnig geworden. 

Vanavond ga ik 'gewoon' sporten, net als anders op maandagavond. Rolf is lekker aan het rommelen aan één van zijn racefietsen, hij heeft er weer eentje bijgekocht en een mountainbike verkocht. Die wil hij netjes afleveren, dus nieuwe cassette, ketting en bandjes erop. Onze garage lijkt soms net een werkplaats van een fietsenzaak, haha.

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS597


 

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes. Zo mooi die stempels en erg leuke tafereeltjes heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk je kaartje.

    Very sweat card.

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop? Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    WebshopClaudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How fun is this forest picnic! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These cards are adorable! Loving these little critters! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn super leuke kaartjes en zo knap dat je je niet uit het veld hebt laten slaan doordat je geen dp bij je had.
    Heel leuk gemaakt en wat je zegt over de bomen klopt, ik zie meteen dat het bomen zijn en ze passen goed bij de uitstraling van de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom thuis en blijf nog maar even lekker in de vakantie sfeer!

      Verwijderen
  6. Deze zijn super leuk! Weer thuis is ook leuk, geniet nog van je vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien