zaterdag 12 augustus 2023

Kannen vol lavendel.

Vorige week kocht ik de leuke lavendel-malletjes van Marianne Design. Daar moest ik meteen aan denken toen ik de sketch bij Tuesday Morning sketches zag. Ik pakte er de kan (by Marleen) bij en vulde em met de zomerse bloemetjes.

Ik maakte er meteen 2: eentje met lila en eentje met paarse bloemetjes. Op de achtergrond een industrieel printje uit een blokje van Studio Light. Dat vond ik wel passen bij de zinken kan. De tekstjes komen uit mijn printer...

Ik mag me vanmorgen om 09.15 uur melden in Veghel. Nelly en Daan hebben een verrassingsuitje voor me, een verlaat verjaardagsuitje. Dat stond al begin mei gepland, maar kon op het laatste moment niet doorgaan. Ik heb dus geen idee wat we gaan doen, wel dat het buiten is (maar onder afdak) en dat het de hele dag (tot 16.30 uur) duurt. Jullie horen het morgen, dan vertel ik het na het showen van mijn reminder-vlinderkaartje voor Knutsels en Kadootjes.

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - #719



 

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten Colien. Ik hou ervan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!
    Hele mooie kleur, komt goed uit op de achtergrond.
    Veel plezier vandaag, wat je ook gaat doen, spannend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaarten en ja lavendel 'hoort' in een tinnen kan of vaas wat mij betreft.
    Veel plezier vandaag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je maakt me wel nieuwsgierig! Misschien staat er al iets op fb?
    Je kaarten zijn in elk geval weer gaaf!
    En heb je bij de Egel gekeken? Tof, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely bouquets of lavender. Love the tin pitcher as a vase.Thanks for joining Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! Actually, when I drew this sketch I think I had my jug die from Tonic in mind. So beautiful! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Simply gorgeous! I know this is late but thank you so much for creating with us at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien