donderdag 31 augustus 2023

52 Weeks to Christmas, week 35. Challenge: Labelkaart met rendier, hert of eland.

De laatste donderdag van augustus en dat betekent een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Ingrid bedacht dit keer het thema en koos voor: Maak een labelkaart (dus niet een label óp je kaart...) met daarop een rendier, hert of eland. Ik sneed 2 labels uit kerstpapier van Marianne Design met de Craftables mal. Daarop een wit papier dat ik met een embossingfolder met sterretjes heb bewerkt.

De deur van de schuur kan open en daar is het tekstje te vinden. Vond het wel grappig om het daar te verstoppen. Ik had nog een potje 'Fuzzy Fun Flock' staan, dat heb ik als sneeuw gebruikt. Ging niet heel handig, nog een YouTube filmpje gekeken hoe het moet, maar bij mij viel het meeste er weer af, haha.
Ik had nog een andere, mooie embossingfolder met landschap en die gebruikte ik voor dit 2e kaartje. Op de foto is het niet heel goed te zien, misschien als je erop klikt en het plaatje vergroot wel?!
Er lagen nog wat boompjes, dus hop, nog wat hertjes gestanst, tekstje extra en nog een (iets kleiner) label klaar.

Doen jullie mee met onze challenge? Link dan jouw labelkaart onder het bericht dat morgen op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je onder het bericht van vandaag inzenden. Mocht je inspiratie nodig hebben, bezoek dan het 52WTC-blog om de labels van alle DT-dames en onze gastdesigners te bekijken.

Het ging gisteren de goede kant op met Suus. Ze heeft mondjesmaat gegeten, veel geslapen en was vrolijk als ze wakker was. Hopelijk zet dit door. Ik mag vandaag weer doorbrengen met mijn mentorklas en heb o.a. wat leuke kennismakingsspellen voorbereid. Ook heb ik gisteren wat leuke prijsjes gekocht voor een bingo-spel.

Challenges;

The Holly and Ivy Christmas Challenge - Anything Christmas goes

Girlz Creative Christmas Challenge - Gebouw op je kaart (hooischuur op het bovenste label)

52 Christmas Card Throwdown - Embossingfolder

Peace on Earth Christmas Challenge - Inspiration board




16 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kerstkaartje en wat grappig met de tekst achter de deuren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee leuke labelkaartjes geworden Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kerstkaartjes. Heel leuk gedaan. Leuke challenge weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi label en wat leuk de tekst achter de deuren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel tof deze labelkaarten. De tekst achter de deur is goed gevonden.
    Ik heb mijn schade even ingehaald en op heel wat post hieronder een reactie achter gelaten. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi papier. En wat een leuke kaart maakte jij. Alles past bij elkaar.
    Very beautifil paper. Stunning card.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke labels heb je gemaakt met de nieuwe opdracht.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. FANTASTIC!!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke labelkaartjes1 Leuk gevonden om de tekst achter de deuren te verstoppen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie labelkaarten, Colien, je had de smaak lekker te pakken, wel 3!
    Die met de schuur en de verstopte tekst vind ik heel leuk, de andere zijn ook mooi.
    Fijn dat Suus goed lijkt op te knappen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige labels heb je gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kerstlabelkaarten! Leuk idee die tekst achter de klapdeuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de foto's inderdaad vergroot en dan is de achtergrond goed te zien.
    Leuke challenge en jouw voorbeelden hebben inspiratie, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie labelkaarten Colien, grappig die schuur waar de tekst achter de deurtjes verstopt is. Gelukkig dat het de goede kant op gaat met Suus, fijn voor haar en voor jullie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So lovely. Great scenes and colours - those deer are adorable. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, that winter scene on your tag looks fantastic! ...and what a great stash for the sentiment!!! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x
    PS: I just want to point out that 52CCT is a card challenge blog. So only cards please ;) Thanks :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien