vrijdag 25 augustus 2023

Collega Tini 60.

 

Afgelopen woensdag was mijn bloemschik-collega Tini jarig en haar leeftijd prijkt op dit kaartje. Op de achtergrond én op de rechthoekjes zie je plantjes, dat past wel bij de jarige. 
Ik maakte ook nog een extra kaartje, omdat ik een beetje aan het stoeien was met de kleurtjes. Het ging meteen in het rek voor de verkoop tbv Alpe d'HuZes.

Het gaat weer wat beter met Suus. Na anti-misselijkheidspilletjes en andere brokjes is ze goed opgeknapt. Gisteren was het vooral veel slapen, maar ook dat is prima om te herstellen. Helaas had ze vanmorgen weer geen zin om te eten, hopelijk straks wel....
Zo meteen ga ik naar school = werk. Ik heb met collega Reinilde afgesproken, want morgen promoten we samen onze school op de Boerenerfdag. We nemen wat voelboxen mee (ooit gemaakt door onze collega's van biologie. Rara, voel wat er in zit) en bezoekers mogen ook een bloemstukje maken. Daarvoor gaan we vandaag alle materialen verzamelen en ook gaan er promotie-spulletjes (pennen, kaarten, sleutelhangers) mee.

Challenge;

Tuesday Morning Sketches - #721



3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je collega.
    Veel plezier vandaag met de promotie van jullie school.
    Fijn dat het goed gaat met Suus.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart voor je collega. Prachtig gedaan. De kleuren zijn heel leuk. Fijn dat het beter gaat met Suus. Veel plezier met het promoten van de school.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij maakt vaker 2 kaartjes, maar dat is wel handig voor de verkoop voorraad.
    Ze zijn beide erg leuk.
    Ik hou ervan om kaartjes persionlijk te maken, dus die voor je collega, met leeftijd erop, springt er wel uit voor mij.
    Spannend hoor, met Suus..... gelukkig lijkt het weer beter te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien