dinsdag 29 augustus 2023

Sarah daagt Colien uit #15.

Vandaag wordt ik weer uitgedaagd door Sarah.Begin januari ontving ik een pakketje en vandaag is uitdaging #15 aan de beurt. Ik kreeg een zakje met typemachine-stansjes en 'You're my type'-tekstjes van Sugar Pea opgestuurd met daarbij de opdracht: Laat je inspireren door het moodboard en maak ten minste 2 kaartjes.  
Het bovenste kaartje maakte ik met een stencil van Dutch Doobadoo en Distress inkt. De kleurtjes zijn zo vrolijk. Daarna volgde dit kaartje volgens een sketch, ook hier weer de kleurtjes van het moodboard gebruikt.
Het laatste kaartje is ook naar aanleiding van een sketch. De 'hello' is van MFT en volgt het tekstje op het getypte briefje mooi op.
Ik ben benieuwd of Sarah ook meer dan 2 kaartjes heeft gemaakt, ik ga zo eens kijken.

Gisteren was onverwacht een heel drukke dag op school = werk. Ik zou dit schooljaar geen mentor zijn, maar door het uitvallen van een collega word ik dat toch. Dat was even schakelen en heel veel voorbereiden voor het introductieprogramma van vandaag (t/m vrijdag). Mijn lesrooster zal ook wijzigen, omdat ik ook lessen ga geven aan mijn mentorklas. Ik ga het wel zien wat het wordt, eerst deze week maar eens goed kennismaken met de 22 brugklassers.

En hopelijk mag Suus vandaag echt naar huis. Gisteren was het twijfelachtig, ze eet nog niet... Vanavond wil ik wel nog even bij mijn vader langs, die is jarig.

Challenges;

Cupcake Inpirations  - CIC576 

Sunday Stamps - SSC316 

Sketch 'N Scrap - #248 


10 opmerkingen:

  1. Ook al zoveel vrolijkheid hier, net als bij Sarah.
    Leuk, de Retro kleurtjes, ik hou daar op z'n tijd wel van.
    Ook jij maakte, net als Sarah, 3 kaartje, haha, als je eenmaal bezig bent.
    Oeh dat zal zeker schakelen geweest zijn, maar toch ook wel weer leuk, mentor zijn. Even aanpassen en gaan (met die banaan), jij kan dat.
    Succes.
    En ik blijf nog even duimen voor Suus, wat is ze sterk, ik hoop dat ze snel naar huis mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een gave kleuren voor de kaartjes. Echt prachtig en vrolijk. Zo leuk.
    Oei, wat schakelen in 1 keer. Veel extra werk ook dus.
    Ik duim voor jullie dat Suus naar huis mag. Gefeliciteerd met je vader.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke uitdaging geweest! Je kaartjes zijn heel vrolijk. Gaaf die felle kleuren.
    Mooi formaatje, die typemachine.
    Ik duim nog steeds dat Suus naar huis mag. Hopelijk is ze thuis of komt ze vandaag.....
    En ja, dat is zeker schakelen schakelen als het anders gaat dan gepland en het extra werk met zich mee gaat brengen.
    Hier hetzelfde: Nachtcollega ziek....En geen griepje, dus hoe lang dat gaat duren..... voor mij dus extra nachten. Het wordt vanzelf 5 november😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh gosh, Colien, these typewriter cards are ALL amazing! What fabulous dies, and I love your colors! Such fun layouts! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Colien, ik kwam dinsdag al piepen hoor, maar ik vond nog geen tijd om te reageren.
    Ook jouw kaartjes werden leuk. Grappig dat we beide voor hello kozen als toevoeging.
    Je schooljaar start echt pittig met een onverwachte omschakeling, alsnog veel succes.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such beautiful cards! I love this color palette! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute cards, Colien and I love the bright color palette along with the vintage typewriters! Thanks so much for playing along with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great trio of hello/typewriter card!! Thanks for playing along with our "In the Corner" sketch challenge over at Sunday Stamps!! Deb Horst, DT. #SSC316

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your cards and the typewriter!! Thank you for playing at Cupcake Inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I have this typewriter and LOVE it. Your cards are amazing. Great design. Thank you for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge!!

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien