maandag 14 augustus 2023

Stukjes zonnebloem.

Vorige week kocht ik de grote zonnebloem (doily)-mal van Marianne Design. Ik ging er gisteren mee aan de slag en maakte o.a. dit kaartje, waarbij ik er gedeeltes van heb gebruikt. Het tekstje maakte ik zelf, de stipjes zette ik met een paintmarker. Er zijn nog een aantal kaartjes in de maak met de gave bloem, je ziet ze vanzelf voorbij komen.

Rolf is weer aan het werk, dus ik liep vanochtend al vroeg mijn rondje met Suus en Briep. Het is heerlijk buiten, dus geen probleem. En er zijn al wat huishoudelijke klusjes klaar, ook fijn. Voor vandaag heb ik niet veel plannen, ik zie het wel...

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS598


9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan met de stukjes zonnebloemen Colien....mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn inderdaad gaaf zeg.
    Mooi kaartje maakte je er meteen mee.
    Je kan met deze stans ook andere bloemen maken toch? Als je de kleur aanpast?
    Fijne dag vandaag, heerlijk als er niks op de planning staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gebruik van gemaakt door ze in de hoeken te verwerken, een prachtige en zonnige kaart! Fijne dag nog, het is zeker lekker weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die grote 🌻in de hoeken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk zo met de zonnebloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg zo. Die ga ik onthouden. Heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wát een leuke sketch is dit! 😂
    Zo leuk met de zonnebloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The sunflowers are fabulous for the sketch. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien