dinsdag 22 augustus 2023

Luuk en Pim geboren.

 

Al een tijdje geleden kregen we een leuk geboortekaartje dat de komst van Luuk en Pim aankondigde. Diana en Joost zijn de trotse ouders van de tweeling en zijn fervent fietsers en dat is te zien op het gave kaartje:

Ze lieten het ontwerpen door Een bijzonder kaartje en als je op de site kijkt, zie je dat tekenaar Bram een hele leuke stijl in ontwerpen heeft. Ik besloot het kaartje na te maken op een A4-tje en het op een klembord naar de mama en papa van de jongens te sturen.

Alle gebruikte materialen zijn Collectables, Creatables en Craftables van Marianne Design. Leuk om te maken en een beetje te puzzelen met alle malletjes, omdat het kaartje vierkant is en het klembord rechthoekig. Maar blij met het resultaat. 
Gisteren voor de 3e keer deze vakantie naar de chiropractor geweest. Heb last van mijn schouder (dus even niet meer schuren en verven is het advies) en van mijn achillespees/enkel/hak. Weer dry needling in mijn enkel gehad en mijn schouder zit weer ingetaped. Dus de komende dagen rustig aan doen, wel wandelen, maar even niet intensief sporten....  Zo meteen wel naar de tandarts, dat bezoek kan gewoon doorgaan, jammer hoor ;)

 




9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat geweldig leuk gedaan het is vrijwel exact het originele geboortekaartje!
    Sterkte met schouder en voet en bij de tandarts natuurlijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. das een leuke, mooi gedaan
    Stunning creation
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gemaakt Colien!! Dat gaat vast een mooi plekje krijgen.
    Sterkte met je enkel. schouder en bij de tandarts.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Colien, wat een super super leuk kaartje heb je gemaakt.
    Geweldig !!
    Dat zullen de ouders ongetwijfeld ook vinden als ze met zoveel zorg het originele kaartje uitgezocht hebben.
    Deze steelt de show daar thuis!
    Maar wat vervelend van je schouder en voet. Is het hielspoor ? Kan zo'n pijn doen.
    En die schouder is vast overbelast door het klussen. En hoe ouder je wordt, hoe langer het herstel vaak. Gelukkig ben jij nog jong!
    Sterkte ermee! En de tandarts kan bijna altijd doorgaan heb ik zo'n idee.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah, wat een leuk geboorte kaartje en wat leuk dat je het zo na kon maken. Ik vind dat je dit super hebt gemaakt.
    Bah, tandarts ik je vakantie, niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaartje, je moet maar net de juiste spullen in huis hebben. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG wat een knappe kaart/klembord maakte je !!!! Knap !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart zeg. Echt heel tof gemaakt. Prachtig gedaan.
    Vervelend dat je last hebt van je schouder. Veel beterschap.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gaaf geboortekaartje maar de creatie die jij gemaakt hebt ik ook super gaaf! Mooi werk.
    Beterschap met je schouder en achillespees/enkel/hak. Ik snap het helemaal dat je niet zit te wachten op een tandarts afspraak.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien