vrijdag 10 mei 2024

Baby geboren.


Op school = werk staan 2 kraammanden: eentje voor Melanie en eentje voor Suzanne. Beiden krijgen zeer binnenkort een zoontje. Dit funfold-kaartje is voor laatstgenoemde en ik deed het samen met 2 snoetenpoetsers van Stof with Love in de mand. 
Morgen laat ik het kaartje voor Melanie zien. Zo meteen gaan Rolf en ik de steiger opbouwen, zodat ons huis buitenom weer netjes geschilderd kan worden. De schilder is afgelopen maandag begonnen met wassen, schuren en kitten van de kozijnen, deuren en de dakgootomlijsting waar hij vanaf de grond of met de ladder bij kan. Maar boven onze voordeur zit veel hout en is het 9 meter hoog tot de punt. Dat is niet te doen met een ladder. Ik heb gisteren alle onderdelen van de steiger al opgehaald samen met mijn vader, dus alles ligt klaar. Nu nog de hoogte in....

 

Challenges;

Allsorts challenge - More than 1 fold

Color Throwdown - ctd792



8 opmerkingen:

  1. Oeh, wat een lieverd, deze kaart.
    En samen met de kadootjes een leuk setje.
    Succes vandaag, brrr, niks voor mij, zo'n klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh this is so very cute! Love the colours you used. Thanks for sharing with us at Allsorts and using the optional theme.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet and what a lovely fold, perfect for our Allsorts theme, thanks so much.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaf kaartje voor een baby! En jullie zijn ook goed bezig, samen en steiger bouwen. Hier gaan we ook aan de gang, maar dan binnen..je leest het morgen wel (als je tijd hebt)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart! Heel mooie kleuren en lief met de hertjes.
    Succes met de werkzaamheden rond jullie huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the fun fold card. so sweet for a new baby!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien