woensdag 15 mei 2024

Moederdagkaart.

 

Dit is de kaart die ik maakte voor Ellen, Rolf zijn moeder, voor Moederdag. De vorm is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, De papiertjes, knipplaatjes en tekstjes komen uit een pakket van Bella Lulu. Ellen houdt van roze/lila/lichtblauw, maar dit zijn ook wel frisse kleurtjes.
De tekstjes zijn niet speciaal voor Moederdag, maar toch wel toepasselijk. Het was een bewerkelijke kaart en net iets anders dan ik normaal maak, maar leuk om een keertje te doen. Ellen vond em erg leuk en ze bedankte me zondag nogmaals via Whatsapp.
En deze pioenrozen kreeg Ellen ook. Ze zijn gekweekt door een oud-leerling van me: Paulien heeft haar eigen verkoopkraam aan huis met zomerrond de mooiste soorten bloemen. Ellen vond de pioenen prachtig, al vond ze het etentje al genoeg. Wat ik voor mijn moeder maakte, zie je later, morgen eerst kerstkaartjes...


Straks naar school = werk voor wat zaken rondom het komende praktijkexamen en om mijn klas aan te moedigen voor de mini-Roprun. Alle eersteklassers lopen een estafetterun op het plaatselijke voetbalveld om geld in te zamelen voor de Roparun. Gisteren heeft een aantal leerlingen uit mijn klas spandoeken en een vlaggenlijn gemaakt voor de doorkomst van de Roparun over ons schoolterrein komend weekend, superleuk!




2 opmerkingen:

  1. Heel leuk je kaart !!!!
    Leuk wat de ll maken !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Colien,
    Wat een mooie moederdagkaart maakte je, lekker fleurig!
    En wat een creativiteit op school! Wat hebben ze dat goed gedaan!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien