woensdag 22 mei 2024

Veel sterkte 2.

 
Dit is het 2e condoleancekaartje dat ik maakte met de 'Blue bells'-malletjes. Ik maakte het volgens een sketch bij Freshly Made Sketches, maar de challenge is inmiddels voorbij. 

Vandaag en morgen zijn de driehoeksgesprekken tussen ouder(s)/verzorger(s), leerlingen en de mentor. Elk gesprek duurt een kwartier en aangezien ik 23 mentorleerlingen heb, kun je wel uitrekenen dat het veel tijd kost, zeker met de voorbereiding én nazorg. Het zijn wel fijne en waardevolle besprekingen, dus we gaan ervoor! Tot morgen!

 

3 opmerkingen:

  1. Deze is ook mooi !!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht de sketch al te herkennen.
    De tijd haalt je in, lijkt wel, nu je te laat bent om nog met de challenge mee te kunnen doen.
    Maar geeft niks, want het is wel een hele mooie kaart, ik vind het dp erg mooi bij erkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Mooi in die zachte kleuren. Die gesprekken zijn intensief, maar ik genoot er altijd van!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien