maandag 6 mei 2024

Sketch-challenge op het 4 Season blog.



De eerste maandag van mei en dat betekent dat we starten met een nieuwe uitdaging op het  Season blog. Deze maand willen we kaartjes zien naar aanleiding van onderstaande sketch. De materialen en kleuren mag je helemaal zelf bepalen. 
Ik zat nog even in de 'kikker-periode' en heb een opkikker-kaartje gemaakt:

 Hiervoor heb ik Eline's kikker gebruikt, een ouwetje, maar nog steeds leuk. De achtergrondpapiertjes zijn van Craft Sensations. Doe je ook mee? Dat kan t/m vrijdag 31 mei. Inspiratie nodig? Check dan het  Season blog, daar vind je voorbeeldkaartjes van Nelly en Daan, maar ook van onze gastdesigners.
Ik ga starten met de nieuwe werkweek na de meivakantie. Het zijn maar een paar dagen, want met Hemelvaart en de daaropvolgende vrijdag zijn we weer vrij.


 

6 opmerkingen:

  1. grappig en lief kaartje, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en sketch en wat een leuke ook.
    Jouw kaartje is héél vrolijk vind ik.
    Genoeg inspiratie krijg ik ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een leuke kaart met sketch zeg. Echt heel tof gedaan. Mooi zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart volgens de schets!! En je hebt jezelf dubbel uitgedaagd.
    Ik ben ook nog steeds fan van de oude MD kikker.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd en de sketch is weer helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Colien. Heerlijk kleurrijk.
    En de oude kikker blijft hartstikke leuk.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien