zondag 5 mei 2024

Bedankt.

 

Het jaarlijkse meivakantie-uitje zit er weer op en wat hadden we (zowel Rolf en ik als de honden) het naar ons zin in Stoomzicht. En net als voorgaande jaren maakte ik een kaartje voor de eigenaars van het vakantieappartement Lodewijk en Tallina. We voelen ons erg welkom in het mooie verblijf en komen er niks tekort. Hopelijk volgend jaar weer.
En net als ieder jaar laat ik een kaartje achter als bedankje. Toevallig sprak ik Lodewijk nog net op het moment dat ik de sleutel in de bus wilde doen, maar verder worden we altijd lekker met rust gelaten. Het kaartje stond binnen, maar voordat we thuis waren, kreeg ik al een berichtje: "Bedankt weer voor de lieve kaart en graag tot ziens!" Ik denk dat ik maar es ga kijken hoe volgend jaar de meivakantie valt ;)

Gisteren 4 mei bij mijn ouders de oorlog en de slachtoffers herdacht, vandaag ga ik met mijn zus Willy en vriendin Jetty de vrijheid vieren bij een optreden van 100% Katoen, de band van onze gezamenlijke vriend. 

Morgen ben ik er weer met een kaartje, dan start de nieuwe challenge op het 4 Season blog. Mocht je benieuwd zijn naar de uitslag van de kikker-challenge: klik dan hier.

Challenge;

Freshly Made Sketches - FMS 634

7 opmerkingen:

  1. Dat klinkt als een heel fijn verblijf, leuk hoor dat jullie zo'n mooi huisje hebben gevonden en als je dan terug gaat voelt het meteen weet vertrouwd.
    Wat een leuke kaart liet je achter, dat zijn kleine verrassingen, dat doet en mens goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en fijn dat jullie weer genoten hebben van het limburgse land. Wij hebben genoten in Turkije toch heerlijk als de zon elke dag schijnt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en lief kaartje! En ja altijd mooi in Limburg.
    En doet goed als je een bedankje krijgt, ook al doe je het daar niet voor.
    Hier een rustige dag, zo'n beetje de enige in mijn vakantie tot nu toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en lief kaartje heb je gemaakt. Echt zo leuk om mensen zo te bedanken.
    Heerlijk zo'n vakantie in mei. Klinkt als een geslaagde vakantie.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Those little guys are charming! I love that you left a card for after a special holiday! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These snails are adorable! What a cute card! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien