zaterdag 4 mei 2024

Lieve groetjes.

Deze vakantie heb ik mijn alcoholmarkers en diverse stempeltjes bij me. Ik heb al een aantal ochtenden lekker in de zon zitten kleuren en gisteren, toen het regende, binnen aan de tafel. Onder andere afdrukjes die ik een tijdje geleden bij Daan maakte van haar Create a Smile stempels. Zo wisselen we af en toe wat uit. Deze schildpad met hartvormig schild mag shinen op dit CAS kaartje.
De vakantie zit er weer op, het was heerlijk weer en we hebben al wandelend, fietsend en op terras zittend ;) genoten! Vanmiddag zijn we weer thuis. Rolf gaat de fiets van Mattheas nakijken en ik mag een corsage maken voor de 90e verjaardag van mijn schoonzus d'r moeder. Vanavond gaan we naar Slash 'n Roses, de Guns 'n Roses coverband. Het optreden begint een uurtje later dan normaal ivm de dodenherdenking.

Challenge;

Color Throwdown - ctd791



 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk detail, dat hartvormige schild🥰.
    Heel leuk om op deze manier, met zo'n leuke sketch en 3 kleuren een CAS kaart te maken, hoe verzin je het?
    Mag ik vragen wat voor een papier jij gebruikt om met je markers te kleuren? Bij mij gaat het vaak "pillen", dus korreltjes van het papier af.
    (Zit nu wel te denken, ik heb volgens mij aquamarkers)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Colien....en wat laat je gezellige foto's zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk CAS kaartje, heerlijk zo'n "luier" vakantie, kun je lang van nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje met het hartvormige schildpadje!
    En jullie vakantie was mooi getimed qua weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien