zondag 26 mei 2024

Bingo bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij  Knutsels en Kadootjes . De komende 4 weken dagen we je uit met onderstaande bingokaart:
Zoals je ziet koos ik voor het onderste rijtje van links naar rechts: cirkels-zoogdier-blauw. Maar elk ander horizontaal, verticaal of diagonaal rijtje mag ook gekozen worden. Het was al even geleden dat ik Eline's panda had gebruikt, hoog tijd om het beestje weer eens te laten shinen. De papiertjes komen uit verschillende blokken van Avec.

Meedoen kan t/m vrijdag 21 juni en je mag 2 creaties inzenden. 

Gisteren begon de dag weer grijs en nat, maar gelukkig klaarde het 's middags op. Eind van de middag kwam de zon door en besloten Rolf en ik naar Waalwijk te gaan en op terras te gaan eten. Heerlijk genoten. 's Avonds ben ik nog naar een optreden van een rock/blues/contryband. Rolf dook op de bank met de honden, want die is vanmorgen al vroeg vertrokken voor 'de Abdijentocht', een fietstocht van 125 km door Brabant die start en eindigt bij de 'La Trappe' brouwerij. Ik ga vandaag de oudergesprekjes van donderdag uitwerken (die van woensdag zijn klaar) en aan de fröbel. Genoeg gelegenheden om kaartjes of andere creaties voor te maken.

 

7 opmerkingen:

  1. Kijk hem eens onnozel kijken.
    Wat een lieverd.
    Héél leuk, Bingo, ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk hem eens onnozel kijken.
    Wat een lieverd.
    Héél leuk, Bingo, ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk bedacht Colien....heel mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke vrolijke kaart Colien, die panda ziet er gezellig uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat een mooie kaart zeg. De panda is echt heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien