dinsdag 21 mei 2024

Veel sterkte.

Ik had wat condoleance kaartjes nodig en maakte er 2 met de 'Blue bells'-malletjes van Marianne Design. Ook de tekst is van dat merk. 

Gisteren was een mooie dag: met 12 collega's waren we vanaf 06.00 uur op school en hebben we de laatste hand gelegd aan de decoraties. Ruim een uur later kwam het eerste team door onze kas en de school en net na 11.00 uur sloot het laatste team de doorkomst af. Het 'Ik mis je laantje' leverde veel emoties op, de beschuitjes met aardbeien werden zeer gewaardeerd, evenals de Brabantse worstenbroodjes en we kregen veel complimenten over de organisatie. Vandaag gaan we weer over tot de orde van de dag, respect voor de collega's die de Roparun volbracht hebben.

Challenges;

CAS on Friday - Flowers

Addicted to CAS - #258 Flower



4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie stijlvolle condoleance kaart Colien. Fijn dat gisteren zo geslaagd was.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi als je dit met collega's kunt doen. Dat zegt iets van een team. Dat vind ik dus een groot nadeel van onregelmatig werk. Er zijn altijd mensen die niet kunnen omdat ze moeten werken...
    Je kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje en prachtig dat je dit zo kunt doen met je collega's. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty. Great clean and simple card. I love how the middle layer uses the colors of the flowers and leaves. Thanks for joining us at Addicted to CAS.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien