dinsdag 28 mei 2024

Gecondoleerd en verlies

 

Zoals ik al vertelde zijn de vaders van 2 van onze leerlingen overleden. Namens het team willen we beide families een kaartje sturen. Afgelopen weekend maakte ik een aantal troostkaartjes, waaronder de 2 die ik vandaag laat zien.
Ik maakte beide kaartjes met plaatjes uit een ouder knipvel van Marianne Design en papier uit een blok van Craft Sensations. Later laat ik nog 2 condoleance kaartjes zien, morgen eerst eentje voor het kleurenkaartenteam.

De praktijkexamens verliepen vlot gisteren. Vandaag heb ik een dagje lessen in de onderbouw: bloem en beeldende vorming. Vanavond gaan we naar Den Bosch op verjaardagsvisite bij ons petekind Elmar. 

Challenges;

Sketch 'N Sketch - #265

Sweet Sketch Wednesday - sketch 104



8 opmerkingen:

  1. mooie, serene kaartjes, geslaagd weer
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om namens het team te laten weten dat je meeleeft. De kaartjes zijn beide mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heftig hoor 2 vaders die gemist worden.
    mooie kaartjes maakte je.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog steeds word ik er een beetje koud van, van je berichtjes..... wat een verdriet.
    Je maakte weer 2 hele mooie kaartjes, ik denk dat ik hetzelfde blok papier heb gekocht, laatst bij Action

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,
    Wat verschrikkelijk. 2 leerlingen die de vader verliezen. Wat een verdriet. Maar wat mooi dat jullie er aandacht aan besteden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your assorted papers! Thanks for joining us at Sketch N Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your card Colien especially that image and the colours that you've used. And perfect for our retro sketch that you used. Thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT
    P.S Could you please turn translate on you blog so that I can read it, as I'm always interested what you have to say.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards! Thank you so much for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien