maandag 27 mei 2024

Gastdesigner bij Dutch Card Lovers.

 

In april was ik winnaar bij Dutch Card Lovers en daarom mag ik nu, bij de start van de nieuwe challenge, gastdesigner zijn. 

De uitdaging is 'Rond in de hoofdrol'. Dat kan op vele manieren, zoals je ook kunt zien op het blog, maar ik koos voor een stoere kaart voor de verjaardag van Stijn. De cirkels sneed ik met mallen van Studio Light, die ene onder de afdrukjes van Creat a Smile ziet, is de Steampunk doily van Marianne Design. Daar horen ook de radertjes bij. Het tekstje is van Nobody-Else.
De leeftijd van de jarige schreef ik op het vlaggetje. De afdrukjes stempelde ik bij een laatste fröbeldate bij Daan, ook nog andere. Ze zijn superleuk en in de meivakantie kleurde ik ze allemaal in, knipte ze uit en nu liggen ze 'pak-klaar' in een broodtrommel. Je zag er vorige week maandag ook al een aantal. 

Vandaag starten de praktijkexamens voor onze derdejaars leerlingen. Alles staat en ligt klaar en samen met mijn collega Tini mag ik deze bij week 5 groepen BB-leerlingen en volgende week 7 groepen KB-leerlingen het examen onderdeel D groene vormgeving en verkoop (bloem en economie) afnemen en beoordelen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt Colien.
    Leuk stelletje zo op de motor met zijspan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave kaart Colien! Superleuk stempeltje en heel leuk met de radartjes en de metaalkleuren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem geweldig!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk jouw GD kaar,t echt een stoere kaart voor een jarige jongen! Leuk ook dat je onze gastdesigner wilde zijn, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave en stoere kaart als gastdesigner!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stoere kaart, leuk met die radertjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had deze wel bij DCL gezien, maar hier nog niet. Hij is echt heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie team

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is nou echt een stoere jongens kaart.
    Wat een leuk stempeltje heb je erop verwerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Colien, het inspireerde mij om een kaart voor morgen te maken, al zijn ze heel anders geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. grappige mannenkaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie team

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk deze mannenkaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien