dinsdag 14 mei 2024

Hands up!


Afgelopen zondag was het niet alleen Moederdag,  maar ook de verjaardag van Maarten,  de broer van Rolf. Deze CAS-kaart, met grappige afdrukjes van Create a Smile stamps, ging bij wat biertjes richting jarige. 
De werkweek was weer goed begonnen: gisteren tot 19.30 uur bezig geweest. Best leuk die vakanties en al die vrije dagen tussendoor, maar zodra je dan weer start, is er van alle tegelijk. Maar goed: o.a. de rapporten zijn weer geschreven en kunnen vandaag worden uitgereikt.
Challenge;


5 opmerkingen:

  1. Hahaha, deze is echt leuk! Die tekst is geinig!
    En nu zit ik niet meer in het onderwijs, maar na mijn 2 weken was het precies zo. Meteen met mijn neus in de boter....zeer waarschijnlijk vanaf donderdag 8 a 9 nachten achter elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute super critters :) - so fun. Thanks for joining in at TMR

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoops - Thanks for joining in at AAA Birthday. [Though, this does qualify over at The Male Room Challenge too]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet, love those critters! Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe & keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien