maandag 13 mei 2024

HieperdePIEP.


Vorige week woensdag was Els jarig en ze is dol op paars. Daarom dit feestelijke muizenkaartje in deze tinten voor haar. De muisjes stempelde ik tijdens de laatste fröbeldate bij Nelly, ik kleurde ze in met alcoholmarkers en het papier vond ik in de voorraad. De kaart ging, samen met wat paarse pareltjes, richting Breda. In de kaart de tekst: HieperdePIEP en een tegoedbon voor een uitje. Op zaterdag 22 juni neem ik haar mee naar een workshop. Wat en waar.... dat vertel ik tegen die tijd :)
Ik had nog wat muisjes over en die plakte ik op een soortgelijke kaart. Deze sketch is leuk om te gebruiken. Een tekstje volgt nog tegen de tijd dat ik het kaartje nodig heb.
Gisteren heerlijk relaxt gegeten met de familie. Mijn moeder is flink verwend met het etentje, maar kreeg ook bloemen, tuinplanten en een cadeaubon. En de BBQ vond ze ook een groot cadeau en erg gezellig: missie Moederdag geslaagd! 

Challenge;

Creative Sketchy Girls - Sketch mei

6 opmerkingen:

  1. deze zijn leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk !!!
    En moederdag geslaagd....fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gedaan, Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative sketchy girlz
    this is so nice.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan zeg. Heel erg mooi. Schattig met de muisjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn de leukste cadeautjes eigenlijk, samen zijn!
    Je kaartje is erg leuk met die muisjes overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien