zaterdag 25 mei 2024

Met oprechte deelneming.

Afgelopen week zijn er 2 vaders van leerlingen overleden. Eén leerling zat midden in de examens, zijn vader overleed na een lang ziekbed. En gisteren kregen we het bericht dat de vader van een meisje uit klas 2 plotseling was overleden, heel heftig. In de docentenkamer staat een standaard waar ik mijn kaartjes verkoop tbv Alpe d'HuZes, daar gaat dit kaartje in. Namens collega's gaan er kaartjes naar beide leerlingen en hun familie. Ik maakte nog meer condoleancekaartjes, die zie je komende week voorbijkomen. 

Challenges;

De Egel (op Facebook) - Sketch mei



7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zat een heel verkeerd woord in mijn vorige reactie. Maar ik schreef dat het zo erg is voor beide leerlingen. Ik hoop dat ze goed worden opgevangen.
    En voor ons: "pluk de dag". Ik blijf het zeggen.
    Fijn weekend en groetjes
    En by the way: prachtige kaart Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje om troost uit te halen. Verdrietig om te horen dat ze zo jong al hun vader verliezen!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje Colien met deze kleuren. vind ik eigenlijk veel mooier dan zwart/witte! en je kaarsen ook goed gelukt vind ik hoor! Mooie kleuren toch wel! Groetjes en een fijn weekeinde Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat verdrietig nieuws Colien, zo jong nog. Bij ons op het werk heeft een collega ook zijn moeder verloren 49 was ze, aan die verschrikkelijke ziekte met een K.
    Je kaartje is mooi dat zal vast steun geven.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OP zo'n jonge leeftijd afscheid nemen van je vader is toch wel heel erg .
    Een prachtige kaart heb je gemaakt en geeft hopelijk een beetje troost.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren heeft deze kaart.
    Wat een ontzettende verdrietige situatie, dat hakt er flink in voor de hele school lijkt mij.
    Hopen dat jullie steun kunnen bieden aan beide leerlingen èn elkaar.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien