maandag 20 mei 2024

Reminder sketch-challenge op het 4 Season blog.

Nog t/m vrijdag 31 mei kun je meedoen met onze sketch-challenge op het 4 Season blog. Er zijn al een paar leuke inzendingen, maar er mogen er nog wel wat bij. Vandaag laten Nelly, Daan en ik, maar gastdesigner Suzan, een reminderkaartje zien.

Dit is de sketch. Het materiaal- en kleurgebruik laten we helemaal aan jullie over. Ik koos voor papier uit het Moon Magic blok van Craft Sensations gebruikt, dat past mooi bij de afdrukjes van Create a Smile. Die stempelde ik bij Daan en kleurde ze in met alcoholmarkers. Ik had er voldoende, dus ontstonden er 2 kaartjes:


De kaartjes hebben nog geen bestemming, dus ik plaats ze in de verkoopbak tbv Alpe d'HuZes. 
Deze blogpost heb ik ingepland, want vanochtend zijn Rolf en ik al heel vroeg opgestaan, omdat we om 06.00 uur op school = werk aanwezig willen zijn. Samen met (oud)collega's gaan we de laatste hand leggen aan de versieringen voor de doorkomst van de Roparun. Vanaf 07.00 uur verwachten we het eerste team en rond 10.00 uur zullen ze alle 41 teams die route noord afleggen onze kas en school gepasseerd zijn. Dan rest ons nog de taak om alles op te ruimen en kunnen we gaan genieten van een vrije 2e Pinksterdag. De teams moeten dan nog 65 km door naar de finish op de Coolsingel in Rotterdam.....


4 opmerkingen:

  1. Mijn plan is om vandaag wat kaartjes te maken met deze sketch, ik hoop dat het lukt.
    Ik vind het een hele leuke sketch.
    Jouw voorbeelden vind ik erg leuk, vooral de 2de met die leuke tekst erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn plan is om vandaag wat kaartjes te maken met deze sketch, ik hoop dat het lukt.
    Ik vind het een hele leuke sketch.
    Jouw voorbeelden vind ik erg leuk, vooral de 2de met die leuke tekst erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden! En dat was dan een lange dag voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Prachtig gedaan zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien