woensdag 8 mei 2024

Slakkenpost.


Afgelopen maandag was Virgil jarig in de mentorklas en kreeg hij van mij een kaartje. (ik laat het later nog zien). Een andere leerling, Alisha, stond daar bij en keek me verwachtingsvol aan. Ze bleek in de meivakantie jarig te zijn geweest en ik had haar verjaardag gemist. Het is een heerlijke dramaqueen (echt op een leuke manier) en speelde een mega verdrietig meisje: 'Mevrouw, echt heel teleurstellend dit! Ben ik eindelijk 13 en u vergeet mijn verjaardag!". Tja, ik heb natuurlijk verwachtingen geschept en moest gisteravond aan de slag. Het is een labelkaart met (heel langzame) slakken geworden. Ik ga em vanmiddag aan haar geven en weet zeker dat ze erom kan lachen.

Toen ik toch bezig was, maakte ik meteen een 2e labelkaart. Net als op Alisha's kaart gebruikte ik papiertjes van Marleen () en Eline's slakken. De tekstjes komen ook uit het papierpakket.

Vanmorgen gezellig met Mariken bij gekletst en nu naar school = werk. Een aantal zaken van mijn to-do lijstje afvinken, want morgen en vrijdag zijn we vrij en maandag en dinsdag zijn volle lesdagen, dan komt er niks van....

Challenge;

Cupcake Inspirations - CIC#593 (my upper card)




5 opmerkingen:

  1. Dit gaat ze zeker leuk vinden. Hij is schattig.
    Fijn weekend einde en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ze kreeg het toch maar mooi voor elkaar, erg leuk dat je dat doet en zo toch een blij meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele lieve kaarten om iemand te feliciteren en zeker als je te laat bent, je kunt het dan op het langzame tempo van de slak steken.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty tag, love that the colors worked so wonderful. Thanks for playing our color combo at Cupcake Inspirations. Have a wonderful day.

    Leanne DT Member/CIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so cute!!! I LOVE the little snails you used. Thank you for playing with us this week at Cupcake Inspirations Challenge!!

    Nora
    DT Member
    Cupcake Inspirations Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien