donderdag 6 mei 2021

52 Weeks to Christmas, week 18: reminder challenge: meer dan 1 vouw.

 
Nog t/m vanavond 23.59 uur kun je meedoen met de meervoudige kerstkaart-challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Vorige week maakte ik 2 simpele kaartjes met elk 2 vouwen, deze week voor iets meer plooien. Het zijn kant en klare witte kaartjes die ik een jaar of 4-5 geleden bij de Action kocht. Ik kwam ze laatst weer tegen en heb ze toen in beeld gelegd voor deze challenge.
Beide kaartjes zijn beplakt met papiertjes uit 2 verschillende blokken van de Action. Het is wat passen en meten, maar geeft wel een leuk effect. De kadootjes op het eerste kaartje knipte ik uit het designpapier, evenals de tekst. De gouden accentjes op dit tweede kaartje zijn gestanst uit een bonbondoosje.
Doen jullie mee met onze challenge? 
Link dan je kaartje met meer vouwen in het bericht van afgelopen vrijdag op het 52 Weeks to Christmas blog. Heb je een ander kerstkaartje, dan kun je dat onder het bericht van vandaag inzenden. 

De gordijnen op de zolderkamer zijn klaar, ik ben tevreden. Gisterochtend ook nog de Klimop gesnoeid, die groeit tegen de zijkant van ons huis en is erg enthousiast, dus die moet regelmatig gekortwiekt worden. Het was erg slecht weer, nat en koud, dus niet handig. 's Middags knapte het op, prima weer voor een wandeling met de honden en 's avonds ging ik sporten en hadden we zon tijdens de bootcamp, heerlijk! 
Challenges:

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes


18 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes Colien, ik vind het papier ook heël mooi.
    Geniet nog van je verlof.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes mooi dp papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kerstkaarten. Ik vind het decoreren van dergelijke kaarten altijd heel moeilijk. Ze zijn echt tof zo.
    Geniet verder van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaarten! en ik sluit me aan bij Nancy, zelf heb ik ook vaak moeite om de juiste kleuren bij mekaar te zoeken.
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee leuke kaarten en super hoe de je verschillende papiertjes met elkaar hebt gecombineerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 geweldig mooi kerst vouwkaartjes zijn dit Colien...en je heb ze ook heel mooi opgemaakt met het leuke designpapier...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig dat je kaartjes al voorgevormd waren, slim om ze voor deze challenge in het zicht te houden. Je hebt ze heel mooi versierd, mooi papier!!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kant en klaar, dus met deze bijzondere vouwen erin? Wat leuk, die heb ik echt nog nooit gezien bij Action.
    Gelukkig kwam je ze tegen in je voorraad, want de zijn perfect voor deze challenge.
    Mooi zoals je ze gepimpt hebt, echte vrolijke kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat slim om al voorgesneden kaartjes te gebruiken. Nooit aan gedacht! Ze zijn prachtig geworden. Mooie voorbeeldjes voor iedereen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Handig dat je deze kaarten had en ze zijn mooi gedecoreerd Colien. Mooie kerstkaarten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verschillende uitstraling hebben beide kaarten. De eerste traditioneel en de tweede lekker modern. Allebei gave kaarten geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei heel mooi, anders van kleur, maar allebei top !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee prachtige kaarten ! Heel mooie papiertjes bij elkaar gecombineerd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card - love all the folds.
    Thanks so much for joining us for our Merry Little Christmas Challenge for May 2021.
    We hope to see you again soon,
    Lou DT xo
    JemLou Productions

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien