vrijdag 14 mei 2021

Panda nr 4 en 5

Vandaag weer 2 kaartjes met Eline's panda. Ik stuurde ze naar collega's die even in de lappenmand zitten. Hopelijk knappen beiden snel op! Ze zijn gemaakt volgens de sketch bij De Egel en daar willen ze graag washi tape bij zien. Dat heb ik genoeg, dus geen probleem.
Het was de bedoeling om een ander kaartje te laten zien vandaag, eentje om te linken bij Sketch Saturday. Maar heb ik daar geen foto van gemaakt en het kaartje ligt thuis, terwijl wij in Limburg zijn. Ik heb het nu voor volgende week woensdag in de planning, dus jullie houden het nog tegoed. Helaas kan ik het dan niet meer linken voor de challenge, maar da's dan jammer.
Wij genieten hier volop, het weer zit mee en de regio is en blijft prachtig. De honden zijn relaxt, ze kennen het appartement en de omgeving, dat is fijn. 
Challenge;
De Egel - Sketch + washi tape



 

9 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Colien. Mooie kleur groen heb je gebruikt.
    Veel plezier nog in het mooie Limburgse land;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe kaartjes Colien.
    Geniet nog van jullie vakantie.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten met mooi dp dat goed bij de panda past.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt de sketch goed uitgevoerd.... mijn kaart werd afgekeurd omdat het rechthoekje in het midden zat op mijn kaart en dat was niet de bedoeling🤣.
    Deze is ook weer erg leuk, wat zijn die panda's toch schattig op je kaarten.
    Geniet nog lekker van jullie weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk deze panda kaartjes voor je zieke collega's!
    Hier knappen ze vast en zeker snel van op!

    Fijne vakantie nog!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Dat overkwam mij dus met de vouwkaart voor 52 weeks. Ik had zo mijn best gedaan op en model en op vakantie kwam ik erachter dat de foto nog niet op mijn laptop stond en niet met mijn telefoon gefotografeerd...die zie je dus aanstaande donderdag..
    Je kaartjes zijn allebei leuk en de sketch heel duidelijk.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes zijn het Colien. Mooie kleuren en de panda's zijn ook zo leuk! Dank je wel voor jou bijdrage aan de challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie zo genieten van de vakantie Colien. De panda's op je leuke kaarten genieten ook zo te zien. Zelf ben ik 9 van de 10 keer te laat voor een challenge, ik ben nog al een slome knutselaar hihi. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en fijne voortzetting van de vakantie.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien