maandag 10 mei 2021

Panda's.

Bij het opruimen en ordenen van mijn knutselspulletjes kwam ik een aantal materialen tegen die ik nog niet gebruikt had. Onder andere deze stempeltjes en dies van Eline's panda's. Het zijn 3 verschillende stempeltjes, ik maakte er 6 kaartjes mee en vandaag zie je er al 2.

Een simpele sketch erbij gezocht en omdat het weinig kleurwerk is (alleen het geel, een beetje grijs als schaduw en peach op de wangetjes) waren de kaartjes snel klaar.

De tweede week van de meivakantie: heerlijk! Ik rommel lekker wat aan, doe wat klusjes, maar ook leuke dingen: goed te doen :)

Challenges;

Freshly Made Sketches - FMS484

CAS Colours & Sketches - CCS418



11 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten met deze leuke sketch. Door het grijs knallen de kleuren er echt uit, tof gedaan!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even je blog wat terug gelezen. Ik zag de stiftenbox ook in de reclamefolder staan, maar bij mijn bezoek was hij er niet. Goed want ik was toch aan het twijfelen of ik hem nodig heb...Jij hebt ze al goed gebruikt lees ik. En oefening baart kunst! Ik heb er enkele van een ander merk en ik teken nooit rechtstreeks op het papier, maar ik doe de stiften op een stukje mica en dan ga ik met een brushpen erover en zo kleur mijn afbeelding in. En zo kan je op je micca ook mengen...
    Het is lang geleden dat ik het nog deed. Ik ga ze nog eens bovenhalen.
    Je maakte weer veel leuke kaarten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geinige panda beertjes op je kaartjes, door de rustige layout komen ze heel leuk tot hun recht. Fijne vakantie nog, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love Pandas, so I really love your beautifully designed cards! Thanks so much for sharing at CC&S:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik heb even terug gelezen.......
    Je maakte er veel leuke kaartjes.
    Wat hebben wij toch een fijne hobby hè?!
    Ik je huis onder handen genomen, soms hoog nodig, maar meestal niks en.
    Alhoewel, als je dan zo'n klus als de boekenkast klaar hebt geeft dat wel een heel voldaan gevoel.
    Geniet nog maar fijn van je 2de week vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Both cards are wonderful examples of CAS design! Thanks for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarten met een lieve uitstraling door die leuke pandabeertjes Colien. Nog een fijne week.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enige kaartje heb je gemaakt! Die panda's zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What fun panda images! Love the pop of color. Thanks for playing along with us at FMS.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fun card, cute panda. Thanks for playing along with us at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien