woensdag 5 mei 2021

Maki's

 

Afgelopen maandag was Onno, de broer van Rolf (mijn zwager dus) jarig. Bijna elk jaar maak ik een kaartje met een (wielren)fiets erop, dit jaar een keer iets anders. Het leuke 'Little lemur'-stempeltje van Create a Smile was het uitgangspunt. Met papiertjes uit het Celebrate blok van de Action is het een vrolijk papiertje geworden.
En als je dan toch bezig bent... meteen maar een tweede kaartje gemaakt. Het tekstje is van Hobbizz en ik maakte het met embossingpoeder en de heattool. De afdrukjes zijn gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met aquamarkers van de Action. Ik kocht ze vorige week in de weekaaanbieding: 50 stuks voor €9,95. Kon het niet laten.... en ze doen het prima!

Gisteren de gordijnen op de zolderkamer op maat gemaakt. Ze hingen al een tijdje, maar moesten nog worden ingekort. Daarmee is het 'project 2e verdieping' bijna afgerond. Er staan nog een paar dozen die uitgezocht moeten worden en ik denk dat ik toch de radiator nog ga verven. Dat had ik niet gedaan, maar nu alles nieuw is valt het op dat die ook wel een likje verf kan gebruiken. Misschien lukt dat nog deze vakantie...

Challenges;
The Paper Players - PP539, Cards for boys

12 opmerkingen:

  1. Ha, leuk! En totaal anders inderdaad. Dat is het het leuke aan sketches vind ik. EN voor je zwah=ger zeker leuk nu eens geen fiets. Deze maki is heel grappig.
    Succes met het afronden van het project 2e verdieping. Wel herkenbaar dat het opeens opvalt als iets uit de toon valt wat je eerder niet opgevallen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal hem verrassen en dat is nou juist zo leuk aan zelf kaartjes maken.
    Ze zijn beide weet helemaal leuk en af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt Colien! Een leuke sketch en leuke kleurtjes gebruikt! En succes met je project, komt me bekend voor, wij zijn ook zo bezig! Maar het weer is toch niet lekker dus een klus in huis is ook wel leuk toch? Veel succes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat wasbeertje.. is dat hetzelfde als een maki??? geen idee! Twee erg leuke en feestelijke kaarten! Fijn dat de 2e verdieping nu al zo ver is. Bah... radiatoren schilderen, heb ik een hekel aan, de binnenkant ervan dan. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien, fronm a bicycle to a lemur... Onno will be surprised! I love the happy colors you used in your interpretation of our Try Stampin' on Tuesday challenge!!! Thank you for sharing!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What fun papers, Colien - perfect for your lemur! These guys sure like to party, lol. Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great images for boys! Fun and unusual and they work perfectly with your mix of papers and colors! Perfect boy vibes! Thanks for sharing at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes Colien. Succes met je project.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your layering and cute lemur image - definitely ready to party! Thanks for playing along with my 'Cards for Boys' challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my gosh...not only is the lemur image unique and different, it is SO CUTE!!! I love the layouts with the mix of patterns and colors. I am so glad you shared these happy cards with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your lemur is super cute and looks like he/she is ready for a party. Loving your choice of patterned papers. Very festive and fun. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien