zaterdag 22 mei 2021

Hobbelpaard.

 

Zoals beloofd nog wat zwangerschapskaartjes. Vandaag 2 met het hobbelpaard, een oudere mal van Marianne Design. Daaronder de 'afgescheurde notitieblaadjes' en een mooi bloempapiertje.
En een tweede kaartje in zachte tinten. Ook hierop is, net als bij de kaartjes van gisteren, stippen-papier te zien. 

Voor vandaag heb ik me aangemeld voor een toffe workshop Gelliplate technieken onder leiding van Jolanda de Ronde. We gaan aan de slag met de materialen uit haar nieuwe collectie van Studio Light. In het pakket, wat ik ruim op tijd heb ontvangen, zitten 4 stempelsets, 4 mask stencils en 6 knipvellen. Die laatste had ik vorige week meegenomen naar Zuid-Limburg en heb ik op mijn gemakje al allemaal geknipt. Voorbereidend werk :) Na een drukke werkweek heb ik wel zin om te gaan fröbelen en ik ben heel benieuwd wat we gaan maken. Je ziet het vanzelf voorbij komen. Maar eerst morgen de kaartjes voor de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Ik heb al verklapt dat het zwangerschapskaartjes zijn, raad jij wat de nieuwe uitdaging is...??

Challenge;

Crazy 4 Challenge - C4C582





4 opmerkingen:

  1. Wat lief met het hobbelpaard. Je vakantie zit er bijna op, maar ik lees dat je hem in schoonheid afsluit met een creanamiddag. Tof!
    Ik heb me gisteren ook nog aangemeld voor de Dot a long, nu wacht ik op de vaas en kan ik beginnen. Toch wel genieten die online dingen, vooral omdat je het op je eigen tempo kan doen in je eigen omgeving. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zwangerschapskaartjes, hebben de stippen wellicht iets te maken met de nieuwe challenge 😇. Wat een heerlijke dag om een workshop te volgen, regen en wind... heerlijk binnen freubelen. Ben benieuwd naar de resultaten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf om die hobbelpaard stans nog eens te zien, die blijft leuk en zeker geschikt voor deze leuke zwangerschapskaarten. Bij de eerste vind ik dat groene transparante vel een leuk effect geven. Volgens mij moet je uitgescheurde vellen gebruiken bij de nieuwe challenge ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes! En ik ben benieuwd naar de resultaten van vandaag! En dan morgen.... ja wat zou het worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien