maandag 24 mei 2021

Jozien 50.

 

Nog lekker genieten van een vrije dag en op deze Pinkstermaandag laat ik jullie een kaartje zien dat ik fröbelde voor Jozien. Zij mocht vorige week 50 kaarsjes uitblazen. Het is een leuk modelletje, gemaakt met een nieuwe mal van Studio Light.  
Die mal zat in het pakket dat ik vandaag ga gebruiken tijdens het Online Mini Hobbyfestijn 3.0 bij Noor&Zo. Dat zijn 4 online workshops met kerstmaterialen. Dus de resultaten zie je vast een keertje op donderdag terug als ik mijn berichtjes voor 52 Weeks to Christmas plaats ná de challenge van komende weken. 
Ik vond het een gaaf Hobbypakketje en ondanks dat de workshops heel verdeeld zijn over heel de dag (10.00 uur Jolanda, 13.00 uur Irina, 14.30 uur Thera en 20.00 uur Corry) maak ik me niet druk, want alles is later (in een besloten groep) terug te kijken. Het papier, de plaatjes en stickervel zijn erg leuk en de mal is veelzijdig te gebruiken zoals je ziet. Jozien was blij met haar kaartje en daarom gebruikte ik de mal ook maar voor een creatie die je morgen ziet ;) Graag tot dan en geniet van de (vrije) dag!!
Challenge;

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in een leuk model, goed gekozen kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n pakket is dus heel veelzijdig lees ik wel. Dat maakt het nog leuker.
    Dit kaartje is erg leuk, juist het model maakt het extra apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje met een leuk model Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag deze stans laats in een online winkel en snapte hem niet helemaal. Blij dat ik nu dus jouw kaartje zie want dit is wel heel erg leuk zo! Leuk met die grote 50 erop en de kleine tagjes eraan maken hem extra speels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een gave kaart met mooi papier en de grote 50 als blikvanger, leuke stans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die is leuk geworden ! mooie kleurtjes, de boodschap is duidelijk =)
    top modelletje
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke verjaardagskaart! tof die grote 50 en wat leuk hoe je die labeltjes erbij verwerkt hebt!
    veel plezier vandaag!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof deze kleuren en het model! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 50 Jaar, dat is voor mij alweer 3 jaar geleden. Dank je wel voor je mooie kaart! Deze kaart is ook prachtig. Inderdaad een mooi model. Leuk die geschulpte rand.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien