dinsdag 18 mei 2021

Hanny en Mart 50 jaar getrouwd.

 

Vandaag is het feest in Veghel, want Hanny en Mart (ouders van vriendin Daniëlle) zijn 50 jaar getrouwd. Geen groot feest, wat ze als rechtgeaarde Brabanders zeker in gedachten hadden, maar wie weet komt dat nog. Wat het wel wordt, is sowieso een brievenbus vol kaartjes, waaronder deze.
Ik had wat teveel vierkantjes gestanst, die heb ik meteen maar opgemaakt en dit kaartje gemaakt. Ook hier een plaatje uit knipvel en wat kruiden-stansjes. Papiertjes zijn van de Action.
Het was even wennen gisteren: weer een volle dag gewerkt na onze 5 'geniet-dagen' in Limburg, maar ook wel weer lekker in het ritme te zitten. Ook vandaag 8 lesuren op de agenda, waaronder bloemlessen, dus dat is altijd goed :)

Challenge:
Sweet Sketch Wednesday - Sketch 206 (top card)



6 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaartjes ,de eerste favoriet .
    Lijkt me zo leuk jou beroep , lekker met bloemen werken.
    Komen natuurlijk ook andere dingen bij kijken maar bloemschikken geven lijkt me toch erg leuk.
    Zelf workshops gegeven wat ik ook heel leuk vond.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 50 jaar, dat verdiend op zijn minst een volle brievenbus ja. Je kaartje voor hen is heel erg leuk geworden en ook je tweede kaartje is prachtig. Jammer dat jullie niet zo een mooi weer hadden in je vakantie maar wel heerlijk om even in een andere omgeving te zijn denk ik. Nu weer lekker met je leerlingen aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartje voor het gouden bruidspaar, hopelijk ontvangen ze veel post. Het 2e kaartje is ook een mooie.
    Je zult vast zo weer in het ritme gezeten hebben op je werk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely cards Colien, especially your colours you've used and your added embellishments. Great card and thanks so much for sharing your talent with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty projects! Love the paper!
    Thank you for joining Sweet Sketch Wednesday 2
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great cards, love them both!

    Thank you for using one of our sketches over at Sweet Sketch Wednesday 2!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien