maandag 17 mei 2021

Reminder BEE happy op het 4 Season Challenge blog.

Nog t/m vrijdag 4 juni kun je meedoen met onze challenge 'BEE happy'op het 4 Season blog. We zien graag bijtjes en/of happy smileys op je creatie. 


Voor Nelly en Daniëlle maakte ik een klein presentje met bijtjes en smileys erop. In de verpakking bijenwas-handcrème, hoe toepasselijk.

En dit kaartje had ik de vorige keer al klaar, maar nog niet laten zien. Ik maakte het volgens de sketch bij Tuesday Mornings, die challenge is inmiddels afgelopen, maar is wel een leuke lay-out. 

Op het 4 Season blog zie je ook een gaaf reminderkaartje van Nelly. Er zijn al wel wat inzendingen, maar nog niet zoveel. Gelukkig heb je nog even de tijd, dus doe gezellig mee! Fijne nieuwe (werk)week, allemaal!




2 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje!! Tof met die bijenwashandcreme erbij. Lijkt me ook zo leuk om die bijenwas wraps te maken waar je dingen mee kunt afdekken.
    Sorry, ben zelf niet meer aan een kaartje voor jullie toegekomen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien